Skip to the main content

Original scientific paper

Odgoj i obrazovanje za okoliš i njegov utjecaj na djecu

Martina Rajšp ; Faculty of Education, University of Maribor
Samo Fošnarič ; Faculty of Education, University of Maribor


Full text: croatian pdf 357 Kb

page 119-148

downloads: 1.108

cite

Full text: english pdf 357 Kb

page 119-148

downloads: 553

cite


Abstract

Obrazovanje za okoliš možemo poimati kao obrazovanje za ljepši i bolji život. Znamo da ako naš planet želimo očuvati za buduće generacije, da onda moramo drastično promijeniti stil života. U ovome radu objasnit ćemo koncept obrazovanja za okoliš i staviti naglasak na važnost ekološke pismenosti. Nadalje, predstavit ćemo rezultate istraživanja koje je provedeno na uzorku od 56 nastavnika u prvoj trijadi s ukupno 823 učenika. Identificirali smo prisutnost obrazovanja za okoliš u procesu godišnjeg akcijskog planiranja škola, realizacije obrazovanja za okoliš i spremnost mlađih učenika da kohabitiraju s prirodom. Napokon, naši rezultati ukazuju na to da što učestalije nastavnici planiraju aktivnosti vezane uz okoliš, da ih više i izvode. Kod brojnijeg izvođenja aktivnosti u okolišu, učenici postaju svjesni okoliša i u slobodno vrijeme.

Keywords

kohabitacija s prirodom; odgoj i obrazovanje za okoliš; proces planiranja; proces izvođenja; prva trijada

Hrčak ID:

120166

URI

https://hrcak.srce.hr/120166

Publication date:

26.3.2014.

Article data in other languages: english

Visits: 3.902 *