Skip to the main content

Preliminary communication

Živopisni pogled u malu učionicu na velikom sveučilištu: uz pomoć metafore

Larisa Nikitina ; Institute of Graduate Studies, University of Malaya
Fumitaka Furuoka ; Asia-Europe Institute, University of Malaya


Full text: croatian pdf 310 Kb

page 217-234

downloads: 379

cite

Full text: english pdf 310 Kb

page 217-234

downloads: 421

cite


Abstract

U literaturi o istraživanjima u odgoju i obrazovanju postoje dvije utjecajne metafore o učenju, prema kojima se učenje opisuje ili kao ,,usvajanje'' ili kao ,,sudjelovanje'' (Sfard, 1998). Njima se uvelike koriste znanstvenici, istraživači i pedagozi, ali je slika o učenju iz perspektive učenika nedovoljno istraživana. Ovaj se rad bavi upravo tim nedostatkom u literaturi te razmatra metafore o učenju koje je oblikovala skupina polaznika nastave stranog jezika na jednom velikom sveučilištu u Maleziji. Rezultati ukazuju na univerzalnost predodžbi o učenju i otkrivaju postojanje obje metafore u stajalištima učenika. Istraživanje uzima u obzir njihove implikacije u nastavi jezika.

Keywords

metafore u nastavi; metafore koje su proizveli učenici; nastava stranog jezika

Hrčak ID:

120168

URI

https://hrcak.srce.hr/120168

Publication date:

26.3.2014.

Article data in other languages: english

Visits: 1.477 *