Informatologia, Vol. 47 No. 1, 2014.
Professional paper
UČENJE RUSKOG JEZIKA KROZ PRIJEVODE
Natalia Kaloh Vid
; Faculty of Arts, University of Maribor, Maribor, Slovenia
Abstract
Rad se usredotočuje na korištenje prijevoda na jezičnim kolegijima. Sugeriram da čitanjem, analizirajući i raspravljajući o prijevodu studenti mogu poboljšati svoje znanje o ruskom, učiti o funkcijama jezika i razumjeti kako se socijalni odnosi moći ostvaruju i vježbaju kroz diskurs. Ideološki prilagođeni prijevodi su izabrani za praktičnu aktivnost podizanja interesa studenata i izbjegavanje mehaničkog prijevoda riječ-za-riječ koji je dugotrajan i nije tako motivirajuć. Rad ocrtava kolegij u kojem su studentima ponuđeni primjeri ideološki prilagođenih prijevoda za analizu. Studenti su zamoljeni da identificiraju leksičke transformacije i ako je to potrebno da koriste rječnike. U drugom koraku aktivnosti učenici dijele svoje ideje s nastavnikom. Nakon toga studenti su preveli one primjere koji su u potpunosti prilagođeni, stavljajući ih što bliže originalu.
Keywords
Hrčak ID:
120467
URI
Publication date:
20.3.2014.
Visits: 1.747 *