Skip to the main content

Essays

Istraživači, kritički mislioci i demokrati: Uloga edukatora u svijetu proturječnih alternativa

Peter Moss orcid id orcid.org/0000-0002-1637-1653 ; Department of Childhood, Families and Health, Institute of Education, University of London


Full text: croatian pdf 2.586 Kb

page 2-7

downloads: 586

cite


Abstract

Veliki dio diskursa povezanog s ranim odgojem i obrazovanjem – s vlastitim jezikom koji se odnosi na praksu utemeljenu na znanstvenim ‘istinama’, ‘kvalitetu’, ‘najbolju praksu’ itd. – pretpostavlja svijet koji se uz pomoć znanosti i znanstvenika uistinu može razotkriti i pripitomiti. Uloga odgajatelja svedena je na tehničku primjenu tijekom koje se znanja preciznošću i dosljednošću primjenjuju kako bi se postigli unaprijed određeni ishodi i osigurao
povrat uloga investiranog u ljudski kapital kojeg predstavlja dijete. No što ukoliko se ispostavi da živimo u drukčijem svijetu, svijetu neizbježne subjektivnosti, raznolikosti i složenosti? Koje mjesto
u takvom svijetu ima predškolska ustanova i kakvu ulogu u njoj ima odgajatelj?

Keywords

Dijete; Vrtić; Obitelj; Istraživanje; Kritičko mišljenje; Demokracija; Edukatori; Proturječje

Hrčak ID:

123782

URI

https://hrcak.srce.hr/123782

Publication date:

10.9.2012.

Visits: 1.239 *