Essays
Nevizualni poticaji za dječje likovno izražavanje i razvoj emocionalne pismenosti
Vesna Bilić
orcid.org/0000-0003-2306-5803
; Faculty of Teacher Education, University of Zagreb, Zagreb, Croatia
Antonija Balić Šimrak
orcid.org/0000-0002-9918-377X
; Faculty of Teacher Education, University of Zagreb, Zagreb, Croatia
Valentina Kiseljak
; "Maksimir" Kindergarten, Zagreb, Croatia
Abstract
Nevizualni poticaji mogu otvoriti vrata prema unutarnjem svijetu i potaknuti veću kreativnost te pružiti bolju mogućnost djetetu da otkriva i prepoznaje emocije i iskaže ih vizualnim rječnikom, a u nekim situacijama na taj način ublaži i emocionalnu nelagodu. Usmjeravanje predškolske djece prema samopromatranju, prepoznavanju i interpretaciji emocija te razvijanje svijesti o važnosti njihovog izražavanja, razumijevanja razloga njihova nastanka i učinaka s ciljem razvoja emocionalne samokontrole i regulacije, predstavlja osnovu ranog emocionalnog učenja, odnosno emocionalne pismenosti.
Keywords
Dijete; Vrtić; Obitelj; Nevizualni poticaji; Likovno izražavanje; Emocionalna pismenost
Hrčak ID:
123991
URI
Publication date:
10.6.2012.
Visits: 4.517 *