Skip to the main content

Professional paper

Vjerovanja studenata o učenju stranih jezika u hrvatskom kontekstu

Magda Pašalić orcid id orcid.org/0000-0002-9335-9121 ; Faculty of Economics, University of Split
Irena Sinovčić Trumbić ; Center for foreign languages, Split


Full text: croatian pdf 330 Kb

page 223-236

downloads: 685

cite


Abstract

U radu se prikazuju rezultati istraživanja provedenog među studentima Ekonomskog fakulteta u Splitu. Cilj istraživanja bio je utvrditi vjerovanja studenata oučenju stranih jezika. Vjerovanja su jedan od individualnih i afektivnih faktora uprocesu ovladavanja stranim jezicima, koje oblikuje društvena sredina i prijašnja iskustva stečena u nastavi stranih jezika. Važnost vjerovanja studenata naglašava se s obzirom na njihovu povezanost s uspjehom u učenju stranoga jezika. U istraživanju je rabljen upitnik BALLI (The Beliefs about Language Learning Inventory) koji je razvila Elaine K. Horwitz. U radu su prikazani i interpretirani rezultati deskriptivne statističke analize. Vjerovanja ispitanika prikupljena upitnikom prikazana su kao obrasci karakteristični za hrvatsku kulturnu sredinu i za nastavu stranih jezika u hrvatskom edukacijskom kontekstu, u svrhu osvješćivanja nastavnika o važnosti učeničkih vjerovanja o učenju stranih jezika i njihovoj povezanosti s napretkom u ovladavanju istima.

Keywords

engleski kao strani jezik; nastava stranih jezika; upitnik BALLI; vjerovanja o učenju stranih jezika

Hrčak ID:

124730

URI

https://hrcak.srce.hr/124730

Publication date:

15.6.2014.

Article data in other languages: english

Visits: 1.422 *