Preliminary communication
IRSES – Alternativni oblici skrbi za učenike sa socijalnim, emocionalnim i teškoćama u ponašanju u Australiji i Engleskoj
Paul Cooper
; Hong Kong Institute of Education
Robert Grandin
; University of Sunshine Coast, Queensland
Abstract
Manje uobičajeni oblici skrbi za učenike koji imaju socijalne i emocionalne teškoće i poremećaje u ponašanju (PUP) ponekad se odbacuju kao manje vrijedni od uobičajenih i nazivaju se posebnima. U ovom se istraživanju pokušalo istražiti manje uobičajene načine brige za PUP, usmjeravajući se na percepciju osoblja koje radi u takvom okruženju u Engleskoj i Australiji. Rezultati ukazuju na to da sudionici istraživanja vjeruju da su angažirani u poslu koji, stavljajući društveno-emocionalni angažman u središte kurikula, otvara mogućnosti učenicima s PUP-om, koji su često izostavljeni iz uobičajenih pristupa. Raspravlja se o tome da se teorija i politika inkluzivnog obrazovanja moraju izdići iznad puke 'adaptacije' kurikula ako se želi postići uspjeh učenika koji se suočavaju s ozbiljnim problemima prilagodbe školi. Donosioce odluka i 'većinske' škole potiče se na to da uče od 'alternativnih' oblika skrbi i tješnje surađuju s tim područjem.
Keywords
alternativna skrb; Australija i Engleska; isključeni učenici; socijalne, emocionalne i poteškoće ponašanja
Hrčak ID:
123628
URI
Publication date:
27.5.2014.
Visits: 2.187 *