Skip to the main content

Preliminary communication

IRSES – Alternativni oblici skrbi za učenike sa socijalnim, emocionalnim i teškoćama u ponašanju u Australiji i Engleskoj

Paul Cooper ; Hong Kong Institute of Education
Robert Grandin ; University of Sunshine Coast, Queensland


Full text: croatian pdf 281 Kb

page 33-50

downloads: 444

cite

Full text: english pdf 281 Kb

page 33-50

downloads: 341

cite


Abstract

Manje uobičajeni oblici skrbi za učenike koji imaju socijalne i emocionalne teškoće i poremećaje u ponašanju (PUP) ponekad se odbacuju kao manje vrijedni od uobičajenih i nazivaju se posebnima. U ovom se istraživanju pokušalo istražiti manje uobičajene načine brige za PUP, usmjeravajući se na percepciju osoblja koje radi u takvom okruženju u Engleskoj i Australiji. Rezultati ukazuju na to da sudionici istraživanja vjeruju da su angažirani u poslu koji, stavljajući društveno-emocionalni angažman u središte kurikula, otvara mogućnosti učenicima s PUP-om, koji su često izostavljeni iz uobičajenih pristupa. Raspravlja se o tome da se teorija i politika inkluzivnog obrazovanja moraju izdići iznad puke 'adaptacije' kurikula ako se želi postići uspjeh učenika koji se suočavaju s ozbiljnim problemima prilagodbe školi. Donosioce odluka i 'većinske' škole potiče se na to da uče od 'alternativnih' oblika skrbi i tješnje surađuju s tim područjem.

Keywords

alternativna skrb; Australija i Engleska; isključeni učenici; socijalne, emocionalne i poteškoće ponašanja

Hrčak ID:

123628

URI

https://hrcak.srce.hr/123628

Publication date:

27.5.2014.

Article data in other languages: english

Visits: 1.648 *