Professional paper
Jezična kompetencija nakon završene srednje škole Raščlamba i obrada rezultata inicijalnoga testa provedenog na prvoj godini studija ekonomskoga usmjerenja visoke škole u okviru predmeta Poslovni hrvatski jezik, akad. god. 2011./2012.
Vicko Krampus
; University of Applied Sciences VERN
Ozana Ramljak
; University of Applied Sciences VERN
Full text: croatian pdf 302 Kb
page 579-590
downloads: 344
cite
APA 6th Edition
Krampus, V. & Ramljak, O. (2014). Jezična kompetencija nakon završene srednje škole Raščlamba i obrada rezultata inicijalnoga testa provedenog na prvoj godini studija ekonomskoga usmjerenja visoke škole u okviru predmeta Poslovni hrvatski jezik, akad. god. 2011./2012.. Croatian Journal of Education, 16 (2), 579-590. Retrieved from https://hrcak.srce.hr/125032
MLA 8th Edition
Krampus, Vicko and Ozana Ramljak. "Jezična kompetencija nakon završene srednje škole Raščlamba i obrada rezultata inicijalnoga testa provedenog na prvoj godini studija ekonomskoga usmjerenja visoke škole u okviru predmeta Poslovni hrvatski jezik, akad. god. 2011./2012.." Croatian Journal of Education, vol. 16, no. 2, 2014, pp. 579-590. https://hrcak.srce.hr/125032. Accessed 5 May 2024.
Chicago 17th Edition
Krampus, Vicko and Ozana Ramljak. "Jezična kompetencija nakon završene srednje škole Raščlamba i obrada rezultata inicijalnoga testa provedenog na prvoj godini studija ekonomskoga usmjerenja visoke škole u okviru predmeta Poslovni hrvatski jezik, akad. god. 2011./2012.." Croatian Journal of Education 16, no. 2 (2014): 579-590. https://hrcak.srce.hr/125032
Harvard
Krampus, V., and Ramljak, O. (2014). 'Jezična kompetencija nakon završene srednje škole Raščlamba i obrada rezultata inicijalnoga testa provedenog na prvoj godini studija ekonomskoga usmjerenja visoke škole u okviru predmeta Poslovni hrvatski jezik, akad. god. 2011./2012.', Croatian Journal of Education, 16(2), pp. 579-590. Available at: https://hrcak.srce.hr/125032 (Accessed 05 May 2024)
Vancouver
Krampus V, Ramljak O. Jezična kompetencija nakon završene srednje škole Raščlamba i obrada rezultata inicijalnoga testa provedenog na prvoj godini studija ekonomskoga usmjerenja visoke škole u okviru predmeta Poslovni hrvatski jezik, akad. god. 2011./2012.. Croatian Journal of Education [Internet]. 2014 [cited 2024 May 05];16(2):579-590. Available from: https://hrcak.srce.hr/125032
IEEE
V. Krampus and O. Ramljak, "Jezična kompetencija nakon završene srednje škole Raščlamba i obrada rezultata inicijalnoga testa provedenog na prvoj godini studija ekonomskoga usmjerenja visoke škole u okviru predmeta Poslovni hrvatski jezik, akad. god. 2011./2012.", Croatian Journal of Education, vol.16, no. 2, pp. 579-590, 2014. [Online]. Available: https://hrcak.srce.hr/125032. [Accessed: 05 May 2024]
Full text: english pdf 302 Kb
page 579-590
downloads: 383
cite
APA 6th Edition
Krampus, V. & Ramljak, O. (2014). Jezična kompetencija nakon završene srednje škole Raščlamba i obrada rezultata inicijalnoga testa provedenog na prvoj godini studija ekonomskoga usmjerenja visoke škole u okviru predmeta Poslovni hrvatski jezik, akad. god. 2011./2012.. Croatian Journal of Education, 16 (2), 579-590. Retrieved from https://hrcak.srce.hr/125032
MLA 8th Edition
Krampus, Vicko and Ozana Ramljak. "Jezična kompetencija nakon završene srednje škole Raščlamba i obrada rezultata inicijalnoga testa provedenog na prvoj godini studija ekonomskoga usmjerenja visoke škole u okviru predmeta Poslovni hrvatski jezik, akad. god. 2011./2012.." Croatian Journal of Education, vol. 16, no. 2, 2014, pp. 579-590. https://hrcak.srce.hr/125032. Accessed 5 May 2024.
Chicago 17th Edition
Krampus, Vicko and Ozana Ramljak. "Jezična kompetencija nakon završene srednje škole Raščlamba i obrada rezultata inicijalnoga testa provedenog na prvoj godini studija ekonomskoga usmjerenja visoke škole u okviru predmeta Poslovni hrvatski jezik, akad. god. 2011./2012.." Croatian Journal of Education 16, no. 2 (2014): 579-590. https://hrcak.srce.hr/125032
Harvard
Krampus, V., and Ramljak, O. (2014). 'Jezična kompetencija nakon završene srednje škole Raščlamba i obrada rezultata inicijalnoga testa provedenog na prvoj godini studija ekonomskoga usmjerenja visoke škole u okviru predmeta Poslovni hrvatski jezik, akad. god. 2011./2012.', Croatian Journal of Education, 16(2), pp. 579-590. Available at: https://hrcak.srce.hr/125032 (Accessed 05 May 2024)
Vancouver
Krampus V, Ramljak O. Jezična kompetencija nakon završene srednje škole Raščlamba i obrada rezultata inicijalnoga testa provedenog na prvoj godini studija ekonomskoga usmjerenja visoke škole u okviru predmeta Poslovni hrvatski jezik, akad. god. 2011./2012.. Croatian Journal of Education [Internet]. 2014 [cited 2024 May 05];16(2):579-590. Available from: https://hrcak.srce.hr/125032
IEEE
V. Krampus and O. Ramljak, "Jezična kompetencija nakon završene srednje škole Raščlamba i obrada rezultata inicijalnoga testa provedenog na prvoj godini studija ekonomskoga usmjerenja visoke škole u okviru predmeta Poslovni hrvatski jezik, akad. god. 2011./2012.", Croatian Journal of Education, vol.16, no. 2, pp. 579-590, 2014. [Online]. Available: https://hrcak.srce.hr/125032. [Accessed: 05 May 2024]
Abstract
U radu se raščlanjuju rezultati inicijalnoga testa, provedenoga među studentima prve godine ekonomskog usmjerenja visokoškolske ustanove u Zagrebu. Provjeravala se razina znanja iz standardnoga hrvatskog jezika koja su, prema programu, učenici trebali usvojiti do kraja srednjoškolskog obrazovanja. Test je proveden na početku svake godine u sklopu nastave Poslovnog hrvatskog jezika jer takvo
testiranje odmah na početku rješava dvojbe o spremnosti studenata za praćenje nastave, smanjuje pojavu mogućih otpora u učenju i izbjegavanje rada, istodobno pojačavajući perzistentnost, motiviranost za rad i suradnju s predavačem. Cilj je bio propitati prosječnu razinu pismenosti kako bi se utvrdile jezične kompetencije
studenata te odredila polazna platforma za izvođenje nastave. U radu je prikazan prvi dio istraživanja koje će obuhvatiti i raščlambu rezultata testiranja na završnim testovima, i to u studentskim grupama koje su izvodile nastavu, a uzimajući u obzir rezultate inicijalnih testova, i onih koje su nastavu izvodile prema planu koji nije uključio provjeru i djelomično prilagođavanje početnom znanju studenata, kako bi se provjerila svrha i učinak predtestiranja.
Keywords
hrvatski jezik; inicijalni test; interaktivna nastava; pismenost
Hrčak ID:
125032
URI
https://hrcak.srce.hr/125032
Publication date:
26.6.2014.
Article data in other languages:
english
Visits: 1.365
*