Informatologia, Vol. 47 No. 2-3, 2014.
Preliminary communication
KOGNITIVNE TEORIJE UČENJA KAO OSNOVA ZA DIDAKTIČKO METAPROGRAMIRANJE
Wojciech Walat
; University of Rzeszow, Rzeszow, Poland
Abstract
Uveo sam pojam didaktičkog metaprogramiranja na račun potrebe da "se ide dalje" od krute i formirane behaviorističke tradicije načina obrazovnih programa. U skladu sa razumijevanjem prefiksa meta što znači: iznad, nakon, gore, uključujući, među prema ukazuje se slijed ili varijabilnost nečega. Prihvaćeno je u informatici da je metaprogramiranje tehnika koja omogućuje program za izradu ili izmjenu kodova drugih programa (ili vlastitih) tijekom njihovog djelovanja. Stoga je didaktičko metaprogramiranje ono koje uključuje funkcije svih studenata i nastavnika programa, stvarajući dosljedan hipermedijalni obrazovni prostor. To je moguće zahvaljujući korištenju hipermedija.
Keywords
didaktičko meta-programiranje; kognitivna teorija, konstruktivistička teorija, hipermediji
Hrčak ID:
125807
URI
Publication date:
8.8.2014.
Visits: 2.868 *