Skip to the main content

Preliminary communication

KOGNITIVNE TEORIJE UČENJA KAO OSNOVA ZA DIDAKTIČKO METAPROGRAMIRANJE

Wojciech Walat ; University of Rzeszow, Rzeszow, Poland


Full text: english pdf 418 Kb

page 145-149

downloads: 1.050

cite


Abstract

Uveo sam pojam didaktičkog metaprogramiranja na račun potrebe da "se ide dalje" od krute i formirane behaviorističke tradicije načina obrazovnih programa. U skladu sa razumijevanjem prefiksa meta što znači: iznad, nakon, gore, uključujući, među prema ukazuje se slijed ili varijabilnost nečega. Prihvaćeno je u informatici da je metaprogramiranje tehnika koja omogućuje program za izradu ili izmjenu kodova drugih programa (ili vlastitih) tijekom njihovog djelovanja. Stoga je didaktičko metaprogramiranje ono koje uključuje funkcije svih studenata i nastavnika programa, stvarajući dosljedan hipermedijalni obrazovni prostor. To je moguće zahvaljujući korištenju hipermedija.

Keywords

didaktičko meta-programiranje; kognitivna teorija, konstruktivistička teorija, hipermediji

Hrčak ID:

125807

URI

https://hrcak.srce.hr/125807

Publication date:

8.8.2014.

Article data in other languages: english

Visits: 2.300 *