Review article
Značaj razrednoga ozračja u građanskom odgoju i obrazovanju
Marina Diković
; Sveučilište Jurja Dobrile u Puli
Full text: croatian pdf 916 Kb
page 327-339
downloads: 1.318
cite
APA 6th Edition
Diković, M. (2013). Značaj razrednoga ozračja u građanskom odgoju i obrazovanju. Pedagogijska istraživanja, 10 (2), 327-339. Retrieved from https://hrcak.srce.hr/129610
MLA 8th Edition
Diković, Marina. "Značaj razrednoga ozračja u građanskom odgoju i obrazovanju." Pedagogijska istraživanja, vol. 10, no. 2, 2013, pp. 327-339. https://hrcak.srce.hr/129610. Accessed 22 Dec. 2024.
Chicago 17th Edition
Diković, Marina. "Značaj razrednoga ozračja u građanskom odgoju i obrazovanju." Pedagogijska istraživanja 10, no. 2 (2013): 327-339. https://hrcak.srce.hr/129610
Harvard
Diković, M. (2013). 'Značaj razrednoga ozračja u građanskom odgoju i obrazovanju', Pedagogijska istraživanja, 10(2), pp. 327-339. Available at: https://hrcak.srce.hr/129610 (Accessed 22 December 2024)
Vancouver
Diković M. Značaj razrednoga ozračja u građanskom odgoju i obrazovanju. Pedagogijska istraživanja [Internet]. 2013 [cited 2024 December 22];10(2):327-339. Available from: https://hrcak.srce.hr/129610
IEEE
M. Diković, "Značaj razrednoga ozračja u građanskom odgoju i obrazovanju", Pedagogijska istraživanja, vol.10, no. 2, pp. 327-339, 2013. [Online]. Available: https://hrcak.srce.hr/129610. [Accessed: 22 December 2024]
Full text: german pdf 572 Kb
page 341-341
downloads: 236
cite
APA 6th Edition
Diković, M. (2013). Značaj razrednoga ozračja u građanskom odgoju i obrazovanju. Pedagogijska istraživanja, 10 (2), 327-339. Retrieved from https://hrcak.srce.hr/129610
MLA 8th Edition
Diković, Marina. "Značaj razrednoga ozračja u građanskom odgoju i obrazovanju." Pedagogijska istraživanja, vol. 10, no. 2, 2013, pp. 327-339. https://hrcak.srce.hr/129610. Accessed 22 Dec. 2024.
Chicago 17th Edition
Diković, Marina. "Značaj razrednoga ozračja u građanskom odgoju i obrazovanju." Pedagogijska istraživanja 10, no. 2 (2013): 327-339. https://hrcak.srce.hr/129610
Harvard
Diković, M. (2013). 'Značaj razrednoga ozračja u građanskom odgoju i obrazovanju', Pedagogijska istraživanja, 10(2), pp. 327-339. Available at: https://hrcak.srce.hr/129610 (Accessed 22 December 2024)
Vancouver
Diković M. Značaj razrednoga ozračja u građanskom odgoju i obrazovanju. Pedagogijska istraživanja [Internet]. 2013 [cited 2024 December 22];10(2):327-339. Available from: https://hrcak.srce.hr/129610
IEEE
M. Diković, "Značaj razrednoga ozračja u građanskom odgoju i obrazovanju", Pedagogijska istraživanja, vol.10, no. 2, pp. 327-339, 2013. [Online]. Available: https://hrcak.srce.hr/129610. [Accessed: 22 December 2024]
Full text: english pdf 583 Kb
page 340-340
downloads: 315
cite
APA 6th Edition
Diković, M. (2013). Značaj razrednoga ozračja u građanskom odgoju i obrazovanju. Pedagogijska istraživanja, 10 (2), 327-339. Retrieved from https://hrcak.srce.hr/129610
MLA 8th Edition
Diković, Marina. "Značaj razrednoga ozračja u građanskom odgoju i obrazovanju." Pedagogijska istraživanja, vol. 10, no. 2, 2013, pp. 327-339. https://hrcak.srce.hr/129610. Accessed 22 Dec. 2024.
Chicago 17th Edition
Diković, Marina. "Značaj razrednoga ozračja u građanskom odgoju i obrazovanju." Pedagogijska istraživanja 10, no. 2 (2013): 327-339. https://hrcak.srce.hr/129610
Harvard
Diković, M. (2013). 'Značaj razrednoga ozračja u građanskom odgoju i obrazovanju', Pedagogijska istraživanja, 10(2), pp. 327-339. Available at: https://hrcak.srce.hr/129610 (Accessed 22 December 2024)
Vancouver
Diković M. Značaj razrednoga ozračja u građanskom odgoju i obrazovanju. Pedagogijska istraživanja [Internet]. 2013 [cited 2024 December 22];10(2):327-339. Available from: https://hrcak.srce.hr/129610
IEEE
M. Diković, "Značaj razrednoga ozračja u građanskom odgoju i obrazovanju", Pedagogijska istraživanja, vol.10, no. 2, pp. 327-339, 2013. [Online]. Available: https://hrcak.srce.hr/129610. [Accessed: 22 December 2024]
Abstract
Svrha rada je pridonijeti modelu procjene ozračja u građanskom odgoju i obrazovanju (Homana i sur., 2005) ispitivanjem mišljenja učitelja o značaju razrednoga ozračja u građanskom odgoju i obrazovanju. Provelo se istraživanje radi ispitivanja mišljenja učitelja o obilježjima razrednoga ozračja tijekom provođenja građanskoga odgoja i obrazovanja, o utjecaju razrednoga ozračja na provođenje građanskoga odgoja i obrazovanja, te o učincima građanskoga odgoja i obrazovanja na odnose u školi, i to na učiteljima razredne nastave (N=225) u 24 osnovnih škola Istarske županije. Dobiveni podaci obrađeni su metodama deskriptivne i inferencijalne statistike (t-test) odnosno multivarijatne (faktorske) analize. Razredno ozračje tijekom provođenja tema iz građanskoga odgoja i obrazovanja najčešće je poticajno te se od uvođenja građanskoga odgoja i obrazovanja u školi poboljšao odnos prema učenicima s posebnim potrebama, odnos između učenika i učitelja te odnos između učenika. S obzirom na to da jedan od predviđenih modela provođenja građanskoga odgoja i obrazovanja hrvatskim Kurikulumom građanskoga odgoja i obrazovanja (2012) jesu istraživački projekti škole i društvene zajednice, za očekivati je da će se i u hrvatskom odgojno-obrazovnom sustavu sve više promicati ovakav način usvajanja građanskih vještina, kakav Europa već odavno poznaje, posebice ako se poticaj za taj proces zbiva u odgovarajućem poticajnom razrednom ozračju što, između ostaloga, podrazumijeva otvorenost i suradnju s lokalnom zajednicom.
Keywords
građanski odgoj i obrazovanje; razredno/školsko ozračje; mišljenje učitelja
Hrčak ID:
129610
URI
https://hrcak.srce.hr/129610
Publication date:
18.11.2013.
Article data in other languages:
german
english
Visits: 3.819
*