Skip to the main content

Original scientific paper

Kompetencije europske dimenzije u obrazovanju: stavovi studenata

Marko Turk
Jasminka Ledić ; Filozofski fakultet Sveučilišta u Rijeci Odsjek za pedagogiju


Full text: english pdf 382 Kb

page 200-200

downloads: 209

cite

Full text: german pdf 382 Kb

page 201-201

downloads: 204

cite

Full text: croatian pdf 841 Kb

page 187-199

downloads: 1.420

cite


Abstract

Europska dimenzija u obrazovanju odavno je prisutna u europskoj obrazovnoj politici znanstvenim istraživanjima i stručnim raspravama, dok je u hrvatskom okruženju interes za navedenu temu znatno slabiji. Iako se školske pedagoge nerijetko smatra najodgovornijima za praćenje i uvođenje novih smjernica razvoja škola, europska dimenzija u obrazovanju nije bila dovedena u vezu sa stavovima studenata pedagogije – budućih pedagoga, kao što nije otvarano pitanje doprinosa visokog obrazovanja ovladavanju kompetencijama za implementaciju ovoga koncepta u njihov budući rad. Temeljem rezultata nacionalnog istraživanja o kompetencijama školskih pedagoga i studenata diplomskog studija Pedagogije, koje su uključivale i kompetencije europske dimenzije, u radu će biti izneseni rezultati istraživanja te prijedlozi i preporuke za implementaciju sadržaja ovoga koncepta u visokoškolsko obrazovanje.

Keywords

europska dimenzija u obrazovanju; studenti pedagogije; školski pedagozi; kompetencije školskih pedagoga; kompetencije europske dimenzije u obrazovanju

Hrčak ID:

129667

URI

https://hrcak.srce.hr/129667

Publication date:

18.11.2013.

Article data in other languages: english german

Visits: 3.271 *