Skip to the main content

Original scientific paper

Ekoturizam kao poticaj razvoja poduzetništva u turizmu na primjeru Republike Hrvatske

Toni Miljak ; Sveučilište u Splitu, Sveučilišni odjel za stručne studije, Split, Hrvatska
Lucija Bačić ; Sveučilište u Splitu, Sveučilišni odjel za stručne studije, Split, Hrvatska
Maja Kitić ; Sveučilište u Splitu, Sveučilišni odjel za stručne studije, Zagreb, Hrvatska


Full text: english pdf 315 Kb

page 323-331

downloads: 1.471

cite

Full text: croatian pdf 315 Kb

page 323-331

downloads: 1.485

cite


Abstract

Turizam je iznimno važna komponenta nacionalnih gospodarstava mnogih zemalja. Prema procjeni Državnog zavoda za statistiku, turizam u Hrvatskoj čini do 20% BDP-a. Republika Hrvatska je posljednjih godina postala popularno turističko odredište te je jedna od rijetkih zemalja u kojoj nije zabilježen pad turističkog prometa. Redovno se uvrštava u top 20 najpoželjnijih svjetskih destinacija. Glavni turistički aduti Republike Hrvatske jesu: očuvan okoliš, kulturno i povijesno naslijeđe, razvedena obala, blaga mediteranska klima te duga turistička tradicija. Država se odredila za kvalitetni, a ne masovni turizam. Cilj je u narednom razdoblju doći na broj od 12 milijuna turista i ne prelaziti ga kako bi se osigurao održivi razvoj. Okretanjem ka kvalitetnom turizmu, Republika Hrvatska omogućuje razvoj te dodatna ulaganja u razne oblike selektivnog turizma među kojima se ističe ekoturizam koji omogućuje lokalnom stanovništvu da ostvari korist u ekološkom, ekonomskom i kulturnom smislu. To je upravo razlog zbog čega se sve veći broj poduzetnika usmjerava prema ekoturizmu. Slogan kojim se Hrvatska predstavlja na međunarodnom turističkom tržištu glasi ‘’Mediteran kakav je nekad bio’’.

Keywords

ekoturizam; kvalitetan turizam; Republika Hrvatska; turistički promet

Hrčak ID:

130281

URI

https://hrcak.srce.hr/130281

Publication date:

1.12.2012.

Article data in other languages: english

Visits: 4.642 *