Professional paper
Mišljenja učitelja/nastavnika o pravilniku o načinima, postupcima i elementima vrednovanja učenika u osnovnoj i srednjoj školi
Nikola Margetić
; IV. osnovna škola, Bjelovar
Abstract
Cilj ovog istraživanja bio je istražiti mišljenja učitelja razredne i predmetne nastave u osnovnoj školi kao i nastavnika u srednjoj školi o „Pravilniku o načinima, postupcima, i elementima vrednovanja učenika u osnovnoj i srednjoj školi“. Istraživanje je pokazalo da neke odredbe iz Pravilnika učitelji razredne nastave pozitivnije procjenjuju što se može pripisati posebnosti koja se odnosi na fleksibilnije radno vrijeme, dok ostali ispitanici ne uživaju tu mogućnost. Iako ispitanici u cjelini pozitivno procjenjuju važeći Pravilnik, osjeća se potreba za većom participacijom u izradi istoga (i sličnih pravilnika) te u nešto većoj autonomiji u provođenju samog vrednovanja.
Keywords
vrednovanje; pravilnik; učitelji; nastavnici; učenici; osnovna škola; srednja škola
Hrčak ID:
138792
URI
Publication date:
15.1.2013.
Visits: 1.933 *