Skoči na glavni sadržaj

Stručni rad

Mišljenja učitelja/nastavnika o pravilniku o načinima, postupcima i elementima vrednovanja učenika u osnovnoj i srednjoj školi

Nikola Margetić ; IV. osnovna škola, Bjelovar


Puni tekst: hrvatski pdf 344 Kb

str. 185-199

preuzimanja: 914

citiraj


Sažetak

Cilj ovog istraživanja bio je istražiti mišljenja učitelja razredne i predmetne nastave u osnovnoj školi kao i nastavnika u srednjoj školi o „Pravilniku o načinima, postupcima, i elementima vrednovanja učenika u osnovnoj i srednjoj školi“. Istraživanje je pokazalo da neke odredbe iz Pravilnika učitelji razredne nastave pozitivnije procjenjuju što se može pripisati posebnosti koja se odnosi na fleksibilnije radno vrijeme, dok ostali ispitanici ne uživaju tu mogućnost. Iako ispitanici u cjelini pozitivno procjenjuju važeći Pravilnik, osjeća se potreba za većom participacijom u izradi istoga (i sličnih pravilnika) te u nešto većoj autonomiji u provođenju samog vrednovanja.

Ključne riječi

vrednovanje; pravilnik; učitelji; nastavnici; učenici; osnovna škola; srednja škola

Hrčak ID:

138792

URI

https://hrcak.srce.hr/138792

Datum izdavanja:

15.1.2013.

Posjeta: 1.933 *