Original scientific paper
Povezanost subjektivnih i objektivnih realiteta razredne zajednice i njihov utjecaj na stabilnost zadovoljstva učenika razrednom kohezijom
Marko Jurčić
; Visoka učiteljska škola u Čakovcu
Full text: croatian pdf 1.181 Kb
page 141-150
downloads: 828
cite
APA 6th Edition
Jurčić, M. (2006). Povezanost subjektivnih i objektivnih realiteta razredne zajednice i njihov utjecaj na stabilnost zadovoljstva učenika razrednom kohezijom. Pedagogijska istraživanja, 3 (2), 141-150. Retrieved from https://hrcak.srce.hr/139248
MLA 8th Edition
Jurčić, Marko. "Povezanost subjektivnih i objektivnih realiteta razredne zajednice i njihov utjecaj na stabilnost zadovoljstva učenika razrednom kohezijom." Pedagogijska istraživanja, vol. 3, no. 2, 2006, pp. 141-150. https://hrcak.srce.hr/139248. Accessed 25 Nov. 2024.
Chicago 17th Edition
Jurčić, Marko. "Povezanost subjektivnih i objektivnih realiteta razredne zajednice i njihov utjecaj na stabilnost zadovoljstva učenika razrednom kohezijom." Pedagogijska istraživanja 3, no. 2 (2006): 141-150. https://hrcak.srce.hr/139248
Harvard
Jurčić, M. (2006). 'Povezanost subjektivnih i objektivnih realiteta razredne zajednice i njihov utjecaj na stabilnost zadovoljstva učenika razrednom kohezijom', Pedagogijska istraživanja, 3(2), pp. 141-150. Available at: https://hrcak.srce.hr/139248 (Accessed 25 November 2024)
Vancouver
Jurčić M. Povezanost subjektivnih i objektivnih realiteta razredne zajednice i njihov utjecaj na stabilnost zadovoljstva učenika razrednom kohezijom. Pedagogijska istraživanja [Internet]. 2006 [cited 2024 November 25];3(2):141-150. Available from: https://hrcak.srce.hr/139248
IEEE
M. Jurčić, "Povezanost subjektivnih i objektivnih realiteta razredne zajednice i njihov utjecaj na stabilnost zadovoljstva učenika razrednom kohezijom", Pedagogijska istraživanja, vol.3, no. 2, pp. 141-150, 2006. [Online]. Available: https://hrcak.srce.hr/139248. [Accessed: 25 November 2024]
Full text: english pdf 502 Kb
page 151-151
downloads: 252
cite
APA 6th Edition
Jurčić, M. (2006). Povezanost subjektivnih i objektivnih realiteta razredne zajednice i njihov utjecaj na stabilnost zadovoljstva učenika razrednom kohezijom. Pedagogijska istraživanja, 3 (2), 141-150. Retrieved from https://hrcak.srce.hr/139248
MLA 8th Edition
Jurčić, Marko. "Povezanost subjektivnih i objektivnih realiteta razredne zajednice i njihov utjecaj na stabilnost zadovoljstva učenika razrednom kohezijom." Pedagogijska istraživanja, vol. 3, no. 2, 2006, pp. 141-150. https://hrcak.srce.hr/139248. Accessed 25 Nov. 2024.
Chicago 17th Edition
Jurčić, Marko. "Povezanost subjektivnih i objektivnih realiteta razredne zajednice i njihov utjecaj na stabilnost zadovoljstva učenika razrednom kohezijom." Pedagogijska istraživanja 3, no. 2 (2006): 141-150. https://hrcak.srce.hr/139248
Harvard
Jurčić, M. (2006). 'Povezanost subjektivnih i objektivnih realiteta razredne zajednice i njihov utjecaj na stabilnost zadovoljstva učenika razrednom kohezijom', Pedagogijska istraživanja, 3(2), pp. 141-150. Available at: https://hrcak.srce.hr/139248 (Accessed 25 November 2024)
Vancouver
Jurčić M. Povezanost subjektivnih i objektivnih realiteta razredne zajednice i njihov utjecaj na stabilnost zadovoljstva učenika razrednom kohezijom. Pedagogijska istraživanja [Internet]. 2006 [cited 2024 November 25];3(2):141-150. Available from: https://hrcak.srce.hr/139248
IEEE
M. Jurčić, "Povezanost subjektivnih i objektivnih realiteta razredne zajednice i njihov utjecaj na stabilnost zadovoljstva učenika razrednom kohezijom", Pedagogijska istraživanja, vol.3, no. 2, pp. 141-150, 2006. [Online]. Available: https://hrcak.srce.hr/139248. [Accessed: 25 November 2024]
Full text: german pdf 502 Kb
page 152-152
downloads: 272
cite
APA 6th Edition
Jurčić, M. (2006). Povezanost subjektivnih i objektivnih realiteta razredne zajednice i njihov utjecaj na stabilnost zadovoljstva učenika razrednom kohezijom. Pedagogijska istraživanja, 3 (2), 141-150. Retrieved from https://hrcak.srce.hr/139248
MLA 8th Edition
Jurčić, Marko. "Povezanost subjektivnih i objektivnih realiteta razredne zajednice i njihov utjecaj na stabilnost zadovoljstva učenika razrednom kohezijom." Pedagogijska istraživanja, vol. 3, no. 2, 2006, pp. 141-150. https://hrcak.srce.hr/139248. Accessed 25 Nov. 2024.
Chicago 17th Edition
Jurčić, Marko. "Povezanost subjektivnih i objektivnih realiteta razredne zajednice i njihov utjecaj na stabilnost zadovoljstva učenika razrednom kohezijom." Pedagogijska istraživanja 3, no. 2 (2006): 141-150. https://hrcak.srce.hr/139248
Harvard
Jurčić, M. (2006). 'Povezanost subjektivnih i objektivnih realiteta razredne zajednice i njihov utjecaj na stabilnost zadovoljstva učenika razrednom kohezijom', Pedagogijska istraživanja, 3(2), pp. 141-150. Available at: https://hrcak.srce.hr/139248 (Accessed 25 November 2024)
Vancouver
Jurčić M. Povezanost subjektivnih i objektivnih realiteta razredne zajednice i njihov utjecaj na stabilnost zadovoljstva učenika razrednom kohezijom. Pedagogijska istraživanja [Internet]. 2006 [cited 2024 November 25];3(2):141-150. Available from: https://hrcak.srce.hr/139248
IEEE
M. Jurčić, "Povezanost subjektivnih i objektivnih realiteta razredne zajednice i njihov utjecaj na stabilnost zadovoljstva učenika razrednom kohezijom", Pedagogijska istraživanja, vol.3, no. 2, pp. 141-150, 2006. [Online]. Available: https://hrcak.srce.hr/139248. [Accessed: 25 November 2024]
Abstract
Pitanju zadovoljstva učenika osnovne škole razrednom kohezijom u ovome se radu pristupilo s teorijskoga i empirijskog stajališta. U teorijskom su dijelu razmatrani temeljni pojmovi koji objašnjavaju akademsku spoznaju o učenikovu doživljaju i zadovoljstvu razrednom kohezijom. U empirijskom su dijelu prikazane konceptualne osnove istraživanja, a posljednja dva poglavlja donose nalaze istraživanja provedenoga u četirima gradskim i četirima prigradskim osnovnim školama na uzorku od 1 232 učenika 6. i 8. razreda, interpretaciju rezultata te zaključno razmatranje. Utvrđeno je da su učenici 8. razreda zadovoljniji razrednom kohezijom od učenika 6. razreda, a da su učenici gradskih škola zadovoljniji razrednom kohezijom nego učenici prigradskih osnovnih škola. Također je utvrđeno da ne postoji statistički značajna razlika (na razini značajnosti p > 0,01) prema spolu ispitanika u zadovoljstvu razrednom kohezijom.
Keywords
doživljaj; motivi; razredna kohezija; subjektivni i objektivni realiteti; učinci; zadovoljstvo
Hrčak ID:
139248
URI
https://hrcak.srce.hr/139248
Publication date:
20.12.2006.
Article data in other languages:
english
german
Visits: 2.509
*