Skip to the main content

Original scientific paper

Povezanost subjektivnih i objektivnih realiteta razredne zajednice i njihov utjecaj na stabilnost zadovoljstva učenika razrednom kohezijom

Marko Jurčić ; Visoka učiteljska škola u Čakovcu


Full text: croatian pdf 1.181 Kb

page 141-150

downloads: 684

cite

Full text: english pdf 502 Kb

page 151-151

downloads: 200

cite

Full text: german pdf 502 Kb

page 152-152

downloads: 217

cite


Abstract

Pitanju zadovoljstva učenika osnovne škole razrednom kohezijom u ovome se radu pristupilo s teorijskoga i empirijskog stajališta. U teorijskom su dijelu razmatrani temeljni pojmovi koji objašnjavaju akademsku spoznaju o učenikovu doživljaju i zadovoljstvu razrednom kohezijom. U empirijskom su dijelu prikazane konceptualne osnove istraživanja, a posljednja dva poglavlja donose nalaze istraživanja provedenoga u četirima gradskim i četirima prigradskim osnovnim školama na uzorku od 1 232 učenika 6. i 8. razreda, interpretaciju rezultata te zaključno razmatranje. Utvrđeno je da su učenici 8. razreda zadovoljniji razrednom kohezijom od učenika 6. razreda, a da su učenici gradskih škola zadovoljniji razrednom kohezijom nego učenici prigradskih osnovnih škola. Također je utvrđeno da ne postoji statistički značajna razlika (na razini značajnosti p > 0,01) prema spolu ispitanika u zadovoljstvu razrednom kohezijom.

Keywords

doživljaj; motivi; razredna kohezija; subjektivni i objektivni realiteti; učinci; zadovoljstvo

Hrčak ID:

139248

URI

https://hrcak.srce.hr/139248

Publication date:

20.12.2006.

Article data in other languages: english german

Visits: 1.857 *