Review article
Komparativna analiza različitih pristupa rješavanju problemskih situacija s djecom rane dobi
Nevenka Modrić
; Dječji vrtić “Grigor Vitez”, Samobor
Full text: croatian pdf 890 Kb
page 153-169
downloads: 1.202
cite
APA 6th Edition
Modrić, N. (2006). Komparativna analiza različitih pristupa rješavanju problemskih situacija s djecom rane dobi. Pedagogijska istraživanja, 3 (2), 153-169. Retrieved from https://hrcak.srce.hr/139250
MLA 8th Edition
Modrić, Nevenka. "Komparativna analiza različitih pristupa rješavanju problemskih situacija s djecom rane dobi." Pedagogijska istraživanja, vol. 3, no. 2, 2006, pp. 153-169. https://hrcak.srce.hr/139250. Accessed 25 Nov. 2024.
Chicago 17th Edition
Modrić, Nevenka. "Komparativna analiza različitih pristupa rješavanju problemskih situacija s djecom rane dobi." Pedagogijska istraživanja 3, no. 2 (2006): 153-169. https://hrcak.srce.hr/139250
Harvard
Modrić, N. (2006). 'Komparativna analiza različitih pristupa rješavanju problemskih situacija s djecom rane dobi', Pedagogijska istraživanja, 3(2), pp. 153-169. Available at: https://hrcak.srce.hr/139250 (Accessed 25 November 2024)
Vancouver
Modrić N. Komparativna analiza različitih pristupa rješavanju problemskih situacija s djecom rane dobi. Pedagogijska istraživanja [Internet]. 2006 [cited 2024 November 25];3(2):153-169. Available from: https://hrcak.srce.hr/139250
IEEE
N. Modrić, "Komparativna analiza različitih pristupa rješavanju problemskih situacija s djecom rane dobi", Pedagogijska istraživanja, vol.3, no. 2, pp. 153-169, 2006. [Online]. Available: https://hrcak.srce.hr/139250. [Accessed: 25 November 2024]
Full text: english pdf 776 Kb
page 170-170
downloads: 231
cite
APA 6th Edition
Modrić, N. (2006). Komparativna analiza različitih pristupa rješavanju problemskih situacija s djecom rane dobi. Pedagogijska istraživanja, 3 (2), 153-169. Retrieved from https://hrcak.srce.hr/139250
MLA 8th Edition
Modrić, Nevenka. "Komparativna analiza različitih pristupa rješavanju problemskih situacija s djecom rane dobi." Pedagogijska istraživanja, vol. 3, no. 2, 2006, pp. 153-169. https://hrcak.srce.hr/139250. Accessed 25 Nov. 2024.
Chicago 17th Edition
Modrić, Nevenka. "Komparativna analiza različitih pristupa rješavanju problemskih situacija s djecom rane dobi." Pedagogijska istraživanja 3, no. 2 (2006): 153-169. https://hrcak.srce.hr/139250
Harvard
Modrić, N. (2006). 'Komparativna analiza različitih pristupa rješavanju problemskih situacija s djecom rane dobi', Pedagogijska istraživanja, 3(2), pp. 153-169. Available at: https://hrcak.srce.hr/139250 (Accessed 25 November 2024)
Vancouver
Modrić N. Komparativna analiza različitih pristupa rješavanju problemskih situacija s djecom rane dobi. Pedagogijska istraživanja [Internet]. 2006 [cited 2024 November 25];3(2):153-169. Available from: https://hrcak.srce.hr/139250
IEEE
N. Modrić, "Komparativna analiza različitih pristupa rješavanju problemskih situacija s djecom rane dobi", Pedagogijska istraživanja, vol.3, no. 2, pp. 153-169, 2006. [Online]. Available: https://hrcak.srce.hr/139250. [Accessed: 25 November 2024]
Full text: german pdf 776 Kb
page 170-170
downloads: 208
cite
APA 6th Edition
Modrić, N. (2006). Komparativna analiza različitih pristupa rješavanju problemskih situacija s djecom rane dobi. Pedagogijska istraživanja, 3 (2), 153-169. Retrieved from https://hrcak.srce.hr/139250
MLA 8th Edition
Modrić, Nevenka. "Komparativna analiza različitih pristupa rješavanju problemskih situacija s djecom rane dobi." Pedagogijska istraživanja, vol. 3, no. 2, 2006, pp. 153-169. https://hrcak.srce.hr/139250. Accessed 25 Nov. 2024.
Chicago 17th Edition
Modrić, Nevenka. "Komparativna analiza različitih pristupa rješavanju problemskih situacija s djecom rane dobi." Pedagogijska istraživanja 3, no. 2 (2006): 153-169. https://hrcak.srce.hr/139250
Harvard
Modrić, N. (2006). 'Komparativna analiza različitih pristupa rješavanju problemskih situacija s djecom rane dobi', Pedagogijska istraživanja, 3(2), pp. 153-169. Available at: https://hrcak.srce.hr/139250 (Accessed 25 November 2024)
Vancouver
Modrić N. Komparativna analiza različitih pristupa rješavanju problemskih situacija s djecom rane dobi. Pedagogijska istraživanja [Internet]. 2006 [cited 2024 November 25];3(2):153-169. Available from: https://hrcak.srce.hr/139250
IEEE
N. Modrić, "Komparativna analiza različitih pristupa rješavanju problemskih situacija s djecom rane dobi", Pedagogijska istraživanja, vol.3, no. 2, pp. 153-169, 2006. [Online]. Available: https://hrcak.srce.hr/139250. [Accessed: 25 November 2024]
Abstract
U ovom se prilogu tri poznata i često primjenjivana pristupa rješavanju problemskih situacija u od gojnim grupama (Gordonov, Juulov te pristup Katzove i McClellanove) na praktičnoj razini uspoređuju s novoizrađenim pristupom upravljanja problemskim situacijama (UPS). U svakom pristupu navode se bitna obilježja za koja autori drže da potiču razvoj socijalne kompetencije. Usporedba tih pristupa s UPS-om otkriva da su neki postupci u sva tri pristupa u suprotnosti s teorijskim postavkama autora. Za razliku od UPS-a, u svakom od tih pristupa zadržani su elementi tradicionalnog načina rješavanja problema, što potvrđuje dominantan položaj odrasloga koji preuzima djetetov problem i nameće njegovo rješenje, pretpostavlja djetetovu želju i potrebu, procjenjuje djetetovo ponašanje i sl. Rezultati usporedbe navode na zaključak da bi UPS pristup u praksi mogao dati bolje rezultate, što bi u budućnosti trebalo provjeriti odgovarajućim empirijskim istraživanjem.
Keywords
komunikacija; problemska situacija; pristup; analiza; kompetencija
Hrčak ID:
139250
URI
https://hrcak.srce.hr/139250
Publication date:
20.12.2006.
Article data in other languages:
english
german
Visits: 2.832
*