Skip to the main content

Preliminary communication

ŠTO RAZLIKUJE STUDENTE S PODUZETNIČKIM NAMJERAMA? ANALIZA EMPIRIJSKOG MODELA ODREDNICA PODUZETNIČKIH NAMJERA MEĐU STUDENTIMA SVEUČILIŠTA U ZAGREBU

Bojan Morić Milovanović orcid id orcid.org/0000-0001-7676-6983 ; School of International Business and Economics, DIU LIBERTAS International University
Tomislav Krišto ; Prisoje j.d.o.o., Poduzeće za edukaciju i usavršavanje studenata
Stjepan Srhoj orcid id orcid.org/0000-0002-7105-8088 ; South East European Centre for Entrepreneurial Learning (SEECEL)


Full text: croatian pdf 268 Kb

page 151-170

downloads: 1.005

cite


Abstract

Svrha ovog rada je ispitati razlike u izabranim psihološko-motivacijskim konstruktima između studenata s dugoročnom poduzetničkom namjerom i onih studenata bez takve namjere. Podaci su prikupljeni koristeći se anketnim upitnikom kojeg su ispunili studenti četvrte godine preddiplomskog studija Ekonomskog i Filozofskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu. Konstrukti obuhvaćeni
ovim istraživanjem uključuju lokus kontrole, poduzetničku samoefikasnost, motiv samostalnosti i motiv inovativnosti. Rezultati otkrivaju da motiv samostalnosti i poduzetnička samoefikasnost značajno i pozitivno utječu na oblikovanje dugoročne namjere studenata prema ulasku u poslovni poduhvat. Buduća istraživanja mogla bi obuhvatiti dodatne konstrukte koji bi se mogli istražiti unutar šireg modela poduzetničkih namjera u Republici Hrvatskoj.

Keywords

poduzetnička samoefikasnost; motiv inovativnosti; motiv samostalnosti; poduzetničke namjere

Hrčak ID:

140289

URI

https://hrcak.srce.hr/140289

Publication date:

30.6.2015.

Article data in other languages: english

Visits: 2.373 *