Professional paper
O AKTERIMA ODGOJA I OBRAZOVANJA ZA ODRŽIVI RAZVOJ U HRVATSKOJ
Vladimir Lay
; Institute of Social Sciences
Abstract
U ovome članku u prvom planu je pitanje socijalnih aktera ovog tipa odgoja i obrazovanja. Problematiziranje okupljanja inicijalnih aktera te potom i njihova sustavnog djelovanja na pod¬ručju odgoja i obrazovanja za održivi razvoj u tkivu hrvatskog društva ima ovdje dvije razine: jedna je razina akademskog raspravljanja, druga razina je praktična razina konkretnog samo¬organiziranja aktera (prisutnih i na konferenciji).
Prilog pokušava odgovoriti na sljede}a tri pitanja:
Koji socijalni akteri bi mogli inicirati ovakav proces i potom nositi i širiti aktivnosti odgoja i obrazovanja u Hrvatskoj?
Koji su potencijalni edukatori, kreatori, »proizvo|ači« obrazovanja te koji su potencijalni educirani kao korisnici, »potrošači« ovog tipa obrazovanja?
Kakvu dobit, benifite akteri odgoja i obrazovanja, kako edukatori tako i educirani, mogu imati/živjeti iz participacije u takvom odgoju i obrazovanju?
Keywords
edukatori; obrazovanje za održivi razvoj; održivi razvoj; socijalni akteri
Hrčak ID:
141623
URI
Publication date:
15.1.1998.
Visits: 1.594 *