Skip to the main content

Review article

Kognitivnolingvistički pristup poučavanju prijedloga

Darko Matovac orcid id orcid.org/0000-0003-2919-2029 ; University of Zadar, Zadar, Croatia


Full text: croatian pdf 281 Kb

page 5-32

downloads: 754

cite


Abstract

U ovome radu raspravlja se o mogućnostima primjene kognitivnolingvističkoga pristupa opisu prijedloga u okvirima poučavanja hrvatskoga kao stranoga jezika. U prvome dijelu rada opisuju se tradicionalni i kolokacijski pristup poučavanju prijedloga, uočavaju se njihovi nedostatci te se daje osvrt na malobrojnu postojeću literaturu koja se bavi tom problematikom. U središnjem dijelu rada sažimaju se temeljne pretpostavke na kojima kognitivna lingvistika temelji svoj pristup opisu prijedložnih značenja te se upućuje na moguće prednosti takvoga pristupa pri poučavanju upotrebe prijedloga u stranom jeziku. Teorijske pretpostavke oprimjeruju se opisom odabranih značenja prijedloga do. Radom se želi potaknuti razvoj novih promišljanja i suvremenih pristupa poučavanju hrvatskoga kao stranoga jezika.

Keywords

kognitivna lingvistika; poučavanje stranog jezika; prijedlozi; hrvatski jezik

Hrčak ID:

148242

URI

https://hrcak.srce.hr/148242

Publication date:

1.10.2014.

Article data in other languages: english

Visits: 2.000 *