Review article
Kognitivnolingvistički pristup poučavanju prijedloga
Darko Matovac
orcid.org/0000-0003-2919-2029
; University of Zadar, Zadar, Croatia
Abstract
U ovome radu raspravlja se o mogućnostima primjene kognitivnolingvističkoga pristupa opisu prijedloga u okvirima poučavanja hrvatskoga kao stranoga jezika. U prvome dijelu rada opisuju se tradicionalni i kolokacijski pristup poučavanju prijedloga, uočavaju se njihovi nedostatci te se daje osvrt na malobrojnu postojeću literaturu koja se bavi tom problematikom. U središnjem dijelu rada sažimaju se temeljne pretpostavke na kojima kognitivna lingvistika temelji svoj pristup opisu prijedložnih značenja te se upućuje na moguće prednosti takvoga pristupa pri poučavanju upotrebe prijedloga u stranom jeziku. Teorijske pretpostavke oprimjeruju se opisom odabranih značenja prijedloga do. Radom se želi potaknuti razvoj novih promišljanja i suvremenih pristupa poučavanju hrvatskoga kao stranoga jezika.
Keywords
kognitivna lingvistika; poučavanje stranog jezika; prijedlozi; hrvatski jezik
Hrčak ID:
148242
URI
Publication date:
1.10.2014.
Visits: 2.000 *