Skip to the main content

Preliminary communication

https://doi.org/10.15516/cje.v17i0.1139

Poligon prepreka u funkciji procjene biotičkih motoričkih znanja šestogodišnjaka

Franjo Lovrić ; Department for Physical Education, Faculty of Science and Education, University of Mostar
Igor Jelaska ; Faculty of Kinesiology, University of Split
Žarko Bilić ; Department for Physical Education, Faculty of Science and Education, University of Mostar


Full text: english pdf 295 Kb

page 213-225

downloads: 364

cite

Full text: croatian pdf 295 Kb

page 213-225

downloads: 511

cite


Abstract

Istraživanje je provedeno s ciljem utvrđivanja prikladnosti i mogućnosti procjene stupnja razvijenosti biotičkih motoričkih znanja šestogodišnjaka koristeći se poligonom prepreka. U skladu s navedenim koristit će se uzorak od 78 učenika (39 dječaka, 39 djevojčica) u dobi od 6 godina. Kroz visoke iner-item korelacije i visoki Chronbach alpha koeficijent, rezultati jasno ukazuju na zadovoljavajuću pouzdanost mjernog instrumenta. Nadalje, rezultati KS testa jasno ukazuju na dobru strukturu odnosno osjetljivost poligona. T-testom je utvrđeno nepostojanje razlika između dječaka i djevojčica kako u primijenjenom poligonu tako i u morfološkim karakteristikama. Nadalje, rezultati višestruke regresijske analize sa dva prediktora pokazali su da ne postoji utjecaj morfoloških karakteristika na izvedbu poligona za procjenu biotičkih motoričkih znanja. Dobiveni rezultati nedvosmisleno ukazuju na praktičnost i primjenjivost poligona u nastavnom procesu tjelesne i zdravstvene kulture kao sredstva za procjenu i provjeru biotičkih motoričkih znanja.

Keywords

morfološke karakteristike; motoričko učenje; regresijska analiza; tjelesna i zdravstvena kultura

Hrčak ID:

148310

URI

https://hrcak.srce.hr/148310

Publication date:

28.8.2015.

Article data in other languages: english

Visits: 2.455 *