Review article
https://doi.org/10.15516/cje.v17i0.827
Utvrđivanje karakteristika estetskih aktivnosti zanesenosti u vrtiću i prvom razredu osnovne škole
Marina Sotiropoulou-Zormpala
; Faculty of Education, University of Crete
Agathi Argyriadi
; Faculty of Education, University of Crete
Full text: english pdf 424 Kb
page 227-259
downloads: 395
cite
APA 6th Edition
Sotiropoulou-Zormpala, M. & Argyriadi, A. (2015). Utvrđivanje karakteristika estetskih aktivnosti zanesenosti u vrtiću i prvom razredu osnovne škole. Croatian Journal of Education, 17 (Sp.Ed.3), 227-259. https://doi.org/10.15516/cje.v17i0.827
MLA 8th Edition
Sotiropoulou-Zormpala, Marina and Agathi Argyriadi. "Utvrđivanje karakteristika estetskih aktivnosti zanesenosti u vrtiću i prvom razredu osnovne škole." Croatian Journal of Education, vol. 17, no. Sp.Ed.3, 2015, pp. 227-259. https://doi.org/10.15516/cje.v17i0.827. Accessed 17 May 2024.
Chicago 17th Edition
Sotiropoulou-Zormpala, Marina and Agathi Argyriadi. "Utvrđivanje karakteristika estetskih aktivnosti zanesenosti u vrtiću i prvom razredu osnovne škole." Croatian Journal of Education 17, no. Sp.Ed.3 (2015): 227-259. https://doi.org/10.15516/cje.v17i0.827
Harvard
Sotiropoulou-Zormpala, M., and Argyriadi, A. (2015). 'Utvrđivanje karakteristika estetskih aktivnosti zanesenosti u vrtiću i prvom razredu osnovne škole', Croatian Journal of Education, 17(Sp.Ed.3), pp. 227-259. https://doi.org/10.15516/cje.v17i0.827
Vancouver
Sotiropoulou-Zormpala M, Argyriadi A. Utvrđivanje karakteristika estetskih aktivnosti zanesenosti u vrtiću i prvom razredu osnovne škole. Croatian Journal of Education [Internet]. 2015 [cited 2024 May 17];17(Sp.Ed.3):227-259. https://doi.org/10.15516/cje.v17i0.827
IEEE
M. Sotiropoulou-Zormpala and A. Argyriadi, "Utvrđivanje karakteristika estetskih aktivnosti zanesenosti u vrtiću i prvom razredu osnovne škole", Croatian Journal of Education, vol.17, no. Sp.Ed.3, pp. 227-259, 2015. [Online]. https://doi.org/10.15516/cje.v17i0.827
Full text: croatian pdf 424 Kb
page 227-259
downloads: 637
cite
APA 6th Edition
Sotiropoulou-Zormpala, M. & Argyriadi, A. (2015). Utvrđivanje karakteristika estetskih aktivnosti zanesenosti u vrtiću i prvom razredu osnovne škole. Croatian Journal of Education, 17 (Sp.Ed.3), 227-259. https://doi.org/10.15516/cje.v17i0.827
MLA 8th Edition
Sotiropoulou-Zormpala, Marina and Agathi Argyriadi. "Utvrđivanje karakteristika estetskih aktivnosti zanesenosti u vrtiću i prvom razredu osnovne škole." Croatian Journal of Education, vol. 17, no. Sp.Ed.3, 2015, pp. 227-259. https://doi.org/10.15516/cje.v17i0.827. Accessed 17 May 2024.
Chicago 17th Edition
Sotiropoulou-Zormpala, Marina and Agathi Argyriadi. "Utvrđivanje karakteristika estetskih aktivnosti zanesenosti u vrtiću i prvom razredu osnovne škole." Croatian Journal of Education 17, no. Sp.Ed.3 (2015): 227-259. https://doi.org/10.15516/cje.v17i0.827
Harvard
Sotiropoulou-Zormpala, M., and Argyriadi, A. (2015). 'Utvrđivanje karakteristika estetskih aktivnosti zanesenosti u vrtiću i prvom razredu osnovne škole', Croatian Journal of Education, 17(Sp.Ed.3), pp. 227-259. https://doi.org/10.15516/cje.v17i0.827
Vancouver
Sotiropoulou-Zormpala M, Argyriadi A. Utvrđivanje karakteristika estetskih aktivnosti zanesenosti u vrtiću i prvom razredu osnovne škole. Croatian Journal of Education [Internet]. 2015 [cited 2024 May 17];17(Sp.Ed.3):227-259. https://doi.org/10.15516/cje.v17i0.827
IEEE
M. Sotiropoulou-Zormpala and A. Argyriadi, "Utvrđivanje karakteristika estetskih aktivnosti zanesenosti u vrtiću i prvom razredu osnovne škole", Croatian Journal of Education, vol.17, no. Sp.Ed.3, pp. 227-259, 2015. [Online]. https://doi.org/10.15516/cje.v17i0.827
Abstract
Cilj je ovog rada istaknuti aktivnosti koje će, kada se koriste u školi, potaknuti učenike na aktivno sudjelovanje u nastavnom procesu. Temelje se na dvjema teorijama - zanesenosti i estetskog iskustva. One su odabrane kao plodno tlo za otkrivanje situacija u kojima pojedinci dragovoljno sudjeluju u jednom procesu u kojem stječu smislena iskustva. Specifično gledano, razmatrana su istraživanja s pomoću kojih se dolazi do podataka o primjeni aktivnosti zanesenosti i estetskih aktivnosti u školi. Zatim se, kombiniranjem karakteristika obiju vrsta aktivnosti, predlažu zajedničke karakteristike onoga što bi se moglo nazvati estetskim aktivnostima zanesenosti za školu“. Na kraju se navode indikativni primjeri aktivnosti namijenjenih predškolskoj djeci i učenicima prvog razreda osnovne škole.
Keywords
edukacija; estetika; umjetnost; zanesenost
Hrčak ID:
148304
URI
https://hrcak.srce.hr/148304
Publication date:
28.8.2015.
Article data in other languages:
english
Visits: 1.885
*