Skip to the main content

Review article

https://doi.org/10.15516/cje.v17i0.827

Utvrđivanje karakteristika estetskih aktivnosti zanesenosti u vrtiću i prvom razredu osnovne škole

Marina Sotiropoulou-Zormpala ; Faculty of Education, University of Crete
Agathi Argyriadi ; Faculty of Education, University of Crete


Full text: english pdf 424 Kb

page 227-259

downloads: 485

cite

Full text: croatian pdf 424 Kb

page 227-259

downloads: 705

cite


Abstract

Cilj je ovog rada istaknuti aktivnosti koje će, kada se koriste u školi, potaknuti učenike na aktivno sudjelovanje u nastavnom procesu. Temelje se na dvjema teorijama - zanesenosti i estetskog iskustva. One su odabrane kao plodno tlo za otkrivanje situacija u kojima pojedinci dragovoljno sudjeluju u jednom procesu u kojem stječu smislena iskustva. Specifično gledano, razmatrana su istraživanja s pomoću kojih se dolazi do podataka o primjeni aktivnosti zanesenosti i estetskih aktivnosti u školi. Zatim se, kombiniranjem karakteristika obiju vrsta aktivnosti, predlažu zajedničke karakteristike onoga što bi se moglo nazvati estetskim aktivnostima zanesenosti za školu“. Na kraju se navode indikativni primjeri aktivnosti namijenjenih predškolskoj djeci i učenicima prvog razreda osnovne škole.

Keywords

edukacija; estetika; umjetnost; zanesenost

Hrčak ID:

148304

URI

https://hrcak.srce.hr/148304

Publication date:

28.8.2015.

Article data in other languages: english

Visits: 2.431 *