Skip to the main content

Preliminary communication

EMOCIONALNO UČENJE ZA RAZVOJ PODUZETNIŠTVA NA VISOKIM UČILIŠTIMA U RH

Mirko Smoljić ; College of Applied Sciences „Lavoslav Ružička“ in Vukovar, Vukovar, Croatia
Branka Stipanović ; University “Herzegovina”, Faculty of Social Sciences Dr. Milenko Brkić, Bijakovići, BiH
Hrvoje Smoljić ; Polytechnic „Baltazar“ Zaprešić, Zaprešić, Croatia


Full text: croatian pdf 706 Kb

page 145-157

downloads: 928

cite


Abstract

Moderno poslovno okruženje sve je više obilježeno potrebom za kreativnošću, inoviranjem i sposobnošću preuzimanja rizika i inicijative u poslovanju. U takvim uvjetima poslovanja za uspjeh nije dovoljno razvijati isključivo analitičke i kognitivne sposobnosti u poslovanju, već je nužno spoznati na koji način emocionalna inteligencija može djelovati kao okidač za stjecanje konkurentske sposobnosti u poslovnim pothvatima. Emocionalna inteligencija u poslovanju ima osobit značaj u području razumijevanja ponašanja potrošača čije potrebe i želje postaju fokus svakog uspješnog poduzetnika. Ponašanje potrošača često je pod utjecajem limbičkog dijela mozga, a ne neokorteksa što znači da emocije imaju prevagu u donošenju odluke o kupnji. Navedeno objašnjava važnost prihvaćanja i razvoja emocionalnog učenja za razvoj poduzetništva na visokim učilištima u RH što je ujedno predmet istraživanja rada. Cilj emocionalnog učenja je razvoj i korištenje kompetencija koje čine EQ (emocionalnu inteligenciju) u poslovanju.

Keywords

emocionalna inteligencija; emocionalno učenje; poduzetništvo

Hrčak ID:

149537

URI

https://hrcak.srce.hr/149537

Publication date:

15.12.2015.

Article data in other languages: english

Visits: 2.433 *