Original scientific paper
https://doi.org/10.15516/cje.v17i4.1411
Konstruktna valjanost upitnika kojim se ispituju tehnički i socio-psihološki čimbenici koji utječu na uspješnu integraciju informacijsko-komunikacijske tehnologije (ICT-a) u nastavu
Silvia Rogošić
; Faculty of Teacher Education, University of Zagreb
Full text: croatian pdf 316 Kb
page 983-1007
downloads: 624
cite
APA 6th Edition
Rogošić, S. (2015). Konstruktna valjanost upitnika kojim se ispituju tehnički i socio-psihološki čimbenici koji utječu na uspješnu integraciju informacijsko-komunikacijske tehnologije (ICT-a) u nastavu. Croatian Journal of Education, 17 (4), 983-1007. https://doi.org/10.15516/cje.v17i4.1411
MLA 8th Edition
Rogošić, Silvia. "Konstruktna valjanost upitnika kojim se ispituju tehnički i socio-psihološki čimbenici koji utječu na uspješnu integraciju informacijsko-komunikacijske tehnologije (ICT-a) u nastavu." Croatian Journal of Education, vol. 17, no. 4, 2015, pp. 983-1007. https://doi.org/10.15516/cje.v17i4.1411. Accessed 22 Dec. 2024.
Chicago 17th Edition
Rogošić, Silvia. "Konstruktna valjanost upitnika kojim se ispituju tehnički i socio-psihološki čimbenici koji utječu na uspješnu integraciju informacijsko-komunikacijske tehnologije (ICT-a) u nastavu." Croatian Journal of Education 17, no. 4 (2015): 983-1007. https://doi.org/10.15516/cje.v17i4.1411
Harvard
Rogošić, S. (2015). 'Konstruktna valjanost upitnika kojim se ispituju tehnički i socio-psihološki čimbenici koji utječu na uspješnu integraciju informacijsko-komunikacijske tehnologije (ICT-a) u nastavu', Croatian Journal of Education, 17(4), pp. 983-1007. https://doi.org/10.15516/cje.v17i4.1411
Vancouver
Rogošić S. Konstruktna valjanost upitnika kojim se ispituju tehnički i socio-psihološki čimbenici koji utječu na uspješnu integraciju informacijsko-komunikacijske tehnologije (ICT-a) u nastavu. Croatian Journal of Education [Internet]. 2015 [cited 2024 December 22];17(4):983-1007. https://doi.org/10.15516/cje.v17i4.1411
IEEE
S. Rogošić, "Konstruktna valjanost upitnika kojim se ispituju tehnički i socio-psihološki čimbenici koji utječu na uspješnu integraciju informacijsko-komunikacijske tehnologije (ICT-a) u nastavu", Croatian Journal of Education, vol.17, no. 4, pp. 983-1007, 2015. [Online]. https://doi.org/10.15516/cje.v17i4.1411
Full text: english pdf 316 Kb
page 983-1007
downloads: 370
cite
APA 6th Edition
Rogošić, S. (2015). Konstruktna valjanost upitnika kojim se ispituju tehnički i socio-psihološki čimbenici koji utječu na uspješnu integraciju informacijsko-komunikacijske tehnologije (ICT-a) u nastavu. Croatian Journal of Education, 17 (4), 983-1007. https://doi.org/10.15516/cje.v17i4.1411
MLA 8th Edition
Rogošić, Silvia. "Konstruktna valjanost upitnika kojim se ispituju tehnički i socio-psihološki čimbenici koji utječu na uspješnu integraciju informacijsko-komunikacijske tehnologije (ICT-a) u nastavu." Croatian Journal of Education, vol. 17, no. 4, 2015, pp. 983-1007. https://doi.org/10.15516/cje.v17i4.1411. Accessed 22 Dec. 2024.
Chicago 17th Edition
Rogošić, Silvia. "Konstruktna valjanost upitnika kojim se ispituju tehnički i socio-psihološki čimbenici koji utječu na uspješnu integraciju informacijsko-komunikacijske tehnologije (ICT-a) u nastavu." Croatian Journal of Education 17, no. 4 (2015): 983-1007. https://doi.org/10.15516/cje.v17i4.1411
Harvard
Rogošić, S. (2015). 'Konstruktna valjanost upitnika kojim se ispituju tehnički i socio-psihološki čimbenici koji utječu na uspješnu integraciju informacijsko-komunikacijske tehnologije (ICT-a) u nastavu', Croatian Journal of Education, 17(4), pp. 983-1007. https://doi.org/10.15516/cje.v17i4.1411
Vancouver
Rogošić S. Konstruktna valjanost upitnika kojim se ispituju tehnički i socio-psihološki čimbenici koji utječu na uspješnu integraciju informacijsko-komunikacijske tehnologije (ICT-a) u nastavu. Croatian Journal of Education [Internet]. 2015 [cited 2024 December 22];17(4):983-1007. https://doi.org/10.15516/cje.v17i4.1411
IEEE
S. Rogošić, "Konstruktna valjanost upitnika kojim se ispituju tehnički i socio-psihološki čimbenici koji utječu na uspješnu integraciju informacijsko-komunikacijske tehnologije (ICT-a) u nastavu", Croatian Journal of Education, vol.17, no. 4, pp. 983-1007, 2015. [Online]. https://doi.org/10.15516/cje.v17i4.1411
Abstract
Postoji niz mjernih instrumenata kojima se ispituju različiti aspekti korištenja informacijsko-komunikacijskom tehnologijom u edukativne svrhe. Međutim, konstruktna valjanost tih instrumenata često se ne provjerava pa njihova primjena nije uvijek prikladna. Cilj ovoga istraživanja jest provjeriti konstruktnu valjanost upitnika kojim se ispituju tehnički i socio-psihološki čimbenici koji utječu na načine i učestalost korištenja ICT-om u nastavi na uzorku hrvatskih učitelja u osnovnim školama u gradu Zagrebu (N=413). Konstruktna valjanost instrumenta dokazana je na temelju faktorske analize koja je rezultirala s četiri faktora visoke pouzdanosti koje je lako interpretirati.
Keywords
ICT; nastava; učitelji osnovnih škola
Hrčak ID:
151226
URI
https://hrcak.srce.hr/151226
Publication date:
28.12.2015.
Article data in other languages:
english
Visits: 2.820
*