Professional paper
https://doi.org/10.21464/mo41.221.4154
Američki kutak Zadar kao komunikacijska platforma za jezičnu i kulturnu interakciju
Cathy-Theresa Kolega
; Zadar Private High School, Zadar, Croatia
Abstract
Ovaj rad donosi prikaz jednog oblika suradnje između Zadarske privatne gimnazije s pravom javnosti i Američkog kutka Zadar koji djeluje u sklopu Gradske knjižnice Zadar. Otkriva se što je to Američki kutak i na koji je način njegove programske sadržaje moguće inkorporirati u nastavu engleskog kao stranog jezika u srednjoj školi. Svrha je proširiti nastavne sadržaje autentičnim materijalima i pružiti učenicima mogućnost sudjelovanja u komunikaciji ‘licem u lice’ s izvornim govornicima s američkog govornog područja te učiniti nastavu što zanimljivijom izlaskom iz okvira strogo didaktičke sredine. U radu se navodi nekoliko primjera iz prakse i određuju dobrobiti koje mogu proizaći iz ovakvih programa povezujući ih s odgojno-obrazovnim ishodima predmetnog kurikuluma za engleski kao strani jezik i to s aspekta jezične, komunikacijske i međukulturalne kompetencije.
Keywords
Američki kutak; komunikacija 'licem u lice'; izvorni govornici; jezična kompetencija; međukulturalna kompetencija
Hrčak ID:
154869
URI
Publication date:
17.2.2016.
Visits: 2.026 *