Skip to the main content

Preliminary communication

Razvoj govora učenika od prvog do četvrtog razreda osnovne škole u hrvatskom jeziku

Vesna Grahovac-Pražić ; Department of Teaching Studies in Gospić, University of Zadar


Full text: croatian pdf 308 Kb

page 177-200

downloads: 615

cite

Full text: english pdf 308 Kb

page 177-200

downloads: 384

cite


Abstract

U radu se istražuju govorne kompetencije učenika prvog odgojno-obrazovnog ciklusa na ciljanoj skupini u prvom i četvrtom razredu, na početku učenja standardnog jezika i u četvrtom razredu, na kraju prvog odgojno-obrazovnog ciklusa. Istraživanje se temelji na zapisu govora učenika u osmišljenoj govornoj situaciji. Empirijsku osnovu čini evidencija pojavnica u dječjem leksiku s obzirom na broj izgovorenih riječi i rečenica, uporabe dijalekta i govornih jezičnih pogrešaka. Ispitivanje je provedeno s ciljem utvrđivanja značajki jezično-govornog razvoja učenika prvog odgojno-obrazovnog ciklusa, odnosno promjena u razdoblju od prvog do četvrtog razreda.

Keywords

govor; kompetencije; primarno obrazovanje; škola; učenik

Hrčak ID:

155472

URI

https://hrcak.srce.hr/155472

Publication date:

30.3.2016.

Article data in other languages: english

Visits: 2.159 *