Original scientific paper
Evaluacija projekta „Učionica budućnosti“
Antonia Ćurić
; Faculty of Teacher Education, University of Rijeka, Rijeka, Croatia
Ksenija Rukavina Kovačević
; Catechetical Office of the Archdiocese of Rijeka, Rijeka, Croatia
Ena Trgovčić
; Primary School Ivan Zajc, Rijeka, Croatia
Vjekoslav Robotić
; Fran Galović High School, Koprivnica, Croatia
Abstract
U uvjetima sve veće informatizacije društva, kada znanja postaju osnovni proizvodni resurs, od institucije škole očekuje se da zauzme ulogu predvodnika promjena. Obrazovni sustav mora biti osjetljiv i adaptabilan kako bi postao generator promjena i stalni pratitelj boljeg i kvalitetnijeg rada škole te obrazovanja kao cjeline. Danas se sve više naglašava potreba za obrazovanjem zasnovanom na metodama koje koriste informacijske i komunikacijske tehnologije zbog čega je naše istraživanje bilo usmjereno na procjenu stupnja iskorištenosti suvremenih nastavih sredstava i kvaliteta nastave u “Učionici budućnosti” gimnazije Frana Galovića u Koprivnici. Istraživanje je provedeno na 52 nastavnika navedene škole s ciljem ocjene trenutnog stanja u vezi sa stupnjem korištenja informacijskih tehnologija u nastavi te efektima njihove primjene. To je tek preliminarno istraživanje koje otvara mogućnosti za daljnja istraživanja o suvremenim metodama poučavanja baziranim na korištenju novih informacijskih tehnologija. Dobiveni rezultati upućuju na promišljanje o uspješnosti i kvaliteti korištenja informacijske i komunikacijske tehnologije, praćenje napretka te nude prijedloga od strane nastavnika za njihov daljnji razvoj.
Keywords
informacijske i komunikacijske tehnologije; nastava; nastavnici; pametna interaktivna ploča
Hrčak ID:
160073
URI
Publication date:
11.5.2016.
Visits: 2.660 *