Business Excellence, Vol. 10 No. 1, 2016.
Preliminary communication
PRIMJENA MODELA OPTIMIZACIJE UPRAVLJANJA ASORTIMANOM (OPTAS MODEL) NA MALOPRODAJNIM MJESTIMA U REPUBLICI HRVATSKOJ
Ivan Kovač
; University of Zagreb, Faculty of Economics and Business
Mirko Palić
; University of Zagreb, Faculty of Economics and Business
Marko Lovrić
; Jamnica d.d.
Abstract
Rad se detaljno bavi fenomenom upravljanja asortimanom, obrađujući ga kao strateški proces koji se provodi na tržištu bezalkoholnih pića u Republici Hrvatskoj, kako bi trgovci i proizvođači učinkovitije iskorištavali maloprodajni potencijal u svrhu povećanja profitabilnosti na način da se optimalnom ponudom asortimana na najbolji način zadovolje potrebe potrošača. Model optimizacije upravljanja asortimanom (OPTAS model) primijenjen u ovom radu predstavlja rezultat višegodišnje istraživanja i implementacije upravljanja asortimanom na maloprodajnom mjestu. Rezultati provedenog empirijskog istraživanja pokazuju da se već i nakon djelomične implementacije “Modela optimizacije upravljanja asortimanom na maloprodajnom mjestu” značajno poboljšava uspješnost poslovanja. Stoga ovaj rad i u njemu prikazan Model može predstavljati učinkovit algoritam za implementaciju ove složene problematike u poslovnoj praksi.
Keywords
OPTAS model; upravljanje asortimanom; bezalkoholna pića; prodavaonica
Hrčak ID:
160379
URI
Publication date:
15.6.2016.
Visits: 4.064 *