Skip to the main content

Preliminary communication

PRIMJENA MODELA OPTIMIZACIJE UPRAVLJANJA ASORTIMANOM (OPTAS MODEL) NA MALOPRODAJNIM MJESTIMA U REPUBLICI HRVATSKOJ

Ivan Kovač ; University of Zagreb, Faculty of Economics and Business
Mirko Palić ; University of Zagreb, Faculty of Economics and Business
Marko Lovrić ; Jamnica d.d.


Full text: croatian pdf 278 Kb

page 35-51

downloads: 2.521

cite


Abstract

Rad se detaljno bavi fenomenom upravljanja asortimanom, obrađujući ga kao strateški proces koji se provodi na tržištu bezalkoholnih pića u Republici Hrvatskoj, kako bi trgovci i proizvođači učinkovitije iskorištavali maloprodajni potencijal u svrhu povećanja profitabilnosti na način da se optimalnom ponudom asortimana na najbolji način zadovolje potrebe potrošača. Model optimizacije upravljanja asortimanom (OPTAS model) primijenjen u ovom radu predstavlja rezultat višegodišnje istraživanja i implementacije upravljanja asortimanom na maloprodajnom mjestu. Rezultati provedenog empirijskog istraživanja pokazuju da se već i nakon djelomične implementacije “Modela optimizacije upravljanja asortimanom na maloprodajnom mjestu” značajno poboljšava uspješnost poslovanja. Stoga ovaj rad i u njemu prikazan Model može predstavljati učinkovit algoritam za implementaciju ove složene problematike u poslovnoj praksi.

Keywords

OPTAS model; upravljanje asortimanom; bezalkoholna pića; prodavaonica

Hrčak ID:

160379

URI

https://hrcak.srce.hr/160379

Publication date:

15.6.2016.

Article data in other languages: english

Visits: 4.064 *