Skip to the main content

Review article

MJERENJE KVALITETE USLUGA U ZDRAVSTVENOM TURIZMU

Tomislav Madžar ; School of Medicine, University of Zagreb
Tonći Lazibat ; Faculty of Economics and Business, University of Zagreb
Josip Mikulić ; Faculty of Economics and Business, University of Zagreb


Full text: croatian pdf 250 Kb

page 187-201

downloads: 2.298

cite


Abstract

Ovaj rad istražuje koncept upravljanja kvalitetom usluga na primjeru zdravstvenog turizma. Budući da ovaj specifični oblik turizma posjeduje velike potencijale razvoja u Republici Hrvatskoj proučavanje načina njegovog daljnjeg razvoja kroz koncept kvalitete usluga predstavlja vrijedno istraživačko pitanje. U radu je najprije provedena analiza mjerenja kvalitete usluga te su prezentirani neki od teoretskih modela koji su se utemeljili kao najpopularniji i najkorisniji. Rad zatim ukratko analizira pojam i trendove u zdravstvenom turizmu pri čemu posebnu pažnju posvećuje medicinskom turizmu kao najpoznatijem i najdinamičnijem obliku zdravstvenog turizma. Analiza trendova u zdravstvenom turizmu napravljena je na međunarodnoj i hrvatskoj razini. Nakon toga izvršena je analiza potencijala primjene metodologije za mjerenje kvalitete usluga u zdravstvenom turizmu. Analiza je obuhvatila odabir odgovarajuće metodologije kao i pregled potencijalnih koristi koje je kroz uporabu ove metodologije moguće postići. Rezultati rada predstavljaju značajan doprinos teoriji po pitanju upravljanja kvalitetom usluga te praksi zbog izrazite gospodarske važnosti koju podizanje razine kvalitete zdravstvenog turizma može imati za RH.

Keywords

kvaliteta usluga; zdravstveni turizam; medicinski turizam; SERVQUAL

Hrčak ID:

160395

URI

https://hrcak.srce.hr/160395

Publication date:

15.6.2016.

Article data in other languages: english

Visits: 4.370 *