Skip to the main content

Review article

HOFSTEDEOVE DIMENZIJE – DOPRINOS (SU)KONSTRUKCIJI INTERKULTURALNOG KURIKULUMA

Renata Burai ; Sveučilište u Zagrebu – Hrvatski studiji, Zagreb Republika Hrvatska


Full text: croatian pdf 29.376 Kb

page 97-106

downloads: 501

cite


Abstract

Cilj rada bio je definirati bitne odrednice sukonstrukcije interkulturalnog kurikuluma. U radu se obrazlaže jedan od
pristupa istraživanju kulturnih razlika, Hofstedeovmodel. Sadržaj upitnika odnosi se na četiri dimenzije: hijerarhijsku distancu, muževnost, individualizam i kontrolu neizvjesnosti. Podatci kojima se koristi u radu, dobiveni su uz znanstveni projekt „Interkulturalni kurikulum i obrazovanje na manjinskim jezicima“ (2007-2012), broj projekta: 130-1301761-1769, voditelj: prof. dr. sc. Neven Hrvatić. Istraživanje je obuhvatilo 1978 učenika iz 27 srednjih škola Republike Hrvatske. Rezultati istraživanja ukazuju da kod mladih prevladavaju egalitarna uvjerenja, da su između individualizma i kolektivizma podjednako orijentirani muževnosti i ženstvenosti te suna ljestvici srednjeg stupnja anksioznosti.

Keywords

interkulturalizam; interkulturalni kurikulum; kurikulum; vrijednosti

Hrčak ID:

162155

URI

https://hrcak.srce.hr/162155

Publication date:

28.12.2015.

Article data in other languages: english german

Visits: 1.510 *