Skip to the main content

Preliminary communication

Facebook – nova obrazovna platforma u nastavi povijesti

Andrea Vučetić orcid id orcid.org/0000-0001-8311-3833 ; Ekonomska škola, Požega
Sergej Filipović orcid id orcid.org/0000-0001-7530-2677 ; ehnička škola i prirodoslova gimnazija Ruđera Boškovića, Osijek


Full text: croatian pdf 353 Kb

page 319-340

downloads: 656

cite


Abstract

Munjevit i ubrzan razvoj tehnologije te sve veća upotreba računala u nastavi od današnjeg prosvjetnog djelatnika zahtijevaju više nego što je to bilo potrebno u tradicionalnoj nastavi. Osluškujući interese učeničke populacije, postaje evidentna sve veća maloljetnička okupiranost društvenom mrežom Facebook.
U radu se nastoji opisati i analizirati istraživanje tog fenomena, provedeno s učenicima triju odjela šestoga razreda. S obzirom da osnovnoškolci svakodnevno provode vrijeme na Facebooku, cilj je rada provjeriti može li se ovisnost o virtualnom svijetu iskoristiti kako bi se poboljšali školski rezultati učenika u nastavi povijesti. S obzirom na rezultate, korištenje „Facebook metode“ pokazalo se korisnim jer su učenici pokazali značajno veći školski uspjeh.

Keywords

učenje na daljinu; Facebook; individualizirana nastava povijesti; školski uspjeh

Hrčak ID:

166195

URI

https://hrcak.srce.hr/166195

Publication date:

1.7.2015.

Visits: 1.913 *