Skip to the main content

Professional paper

METODOLOGIJA MULTIMEDIJSKE PREZENTACIJE KULTURNE BAŠTINE

Stanislav Horný ; Faculty of Informatics and Statistics, Centre of Professional Education Faculty of Business Administration, Department of Managerial Psychology and Sociology University of Economics, Prague, Czech Republic
Eva Jarošová ; Faculty of Informatics and Statistics, Centre of Professional Education Faculty of Business Administration, Department of Managerial Psychology and Sociology University of Economics, Prague, Czech Republic
Alois Surynek ; Faculty of Informatics and Statistics, Centre of Professional Education Faculty of Business Administration, Department of Managerial Psychology and Sociology University of Economics, Prague, Czech Republic
Zdeněk Vondra ; Faculty of Informatics and Statistics, Centre of Professional Education Faculty of Business Administration, Department of Managerial Psychology and Sociology University of Economics, Prague, Czech Republic


Full text: english pdf 533 Kb

page 212-220

downloads: 863

cite


Abstract

Rad sadrži nacrt Metodologije za multimedijsku prezentaciju kulturne baštine za mala i srednja poduzeća. Cilj metodologije je omogućiti vlasnicima i menadžerima predstavljanje kulturne baštine ili kompetentno naručivanje prezentacijskih usluga. Metodologija je razvijena za mala i srednja poduzeća koja se fokusiraju na očuvanje, animaciju i prijedlog kulturne baštine i od njih dobivenih proizvoda i usluga. U ovom radu se uzima u obzir da moraju imati učinkovitu prezentaciju u skladu s njihovim poslovnim planom i razvojem svoje kulturne baštine. Metodologija će pomoći menadžerima i vlasnicima, bez medijskih kvalifikacija za samostalnu pripremu jednostavnog multimedijskog sadržaja ili za narudžbu od kvalificiranih dobavljača. Multimedijalni prikaz kulturne baštine temelji se na sinergiji istovremenih učinaka vizualnog i narativnog sadržaja. Ljudi općenito bolje uočavaju slikovno nego verbalno. Stvari koje ljudi vide lakše se uočavaju i pamte od informacija koje su ljudi čuli ili pročitali. Vizualna komunikacija značajno podržava mogućnost da se uvjeri i obuhvati ciljnu skupinu. Razvojem tehnologije i novim mogućnostima prosječna potražnja za vizualnim sadržajem za ciljane skupine je porasla. Ciljane skupine žele više informacija u kraćem vremenu. Pri tome je uloga multimedije značajnija, posebno u slučaju grafike, fotografije, videa ili animacije.

Keywords

kulturno naslijeđe; kamera; tipografija; multimedij; vizualna pismenost; interaktivni sadržaj; korporativni identitet, ciljane skupine

Hrčak ID:

173851

URI

https://hrcak.srce.hr/173851

Publication date:

30.12.2016.

Article data in other languages: english

Visits: 2.124 *