Informatologia, Vol. 49 No. 3-4, 2016.
Professional paper
METODOLOGIJA MULTIMEDIJSKE PREZENTACIJE KULTURNE BAŠTINE
Stanislav Horný
; Faculty of Informatics and Statistics, Centre of Professional Education Faculty of Business Administration, Department of Managerial Psychology and Sociology University of Economics, Prague, Czech Republic
Eva Jarošová
; Faculty of Informatics and Statistics, Centre of Professional Education Faculty of Business Administration, Department of Managerial Psychology and Sociology University of Economics, Prague, Czech Republic
Alois Surynek
; Faculty of Informatics and Statistics, Centre of Professional Education Faculty of Business Administration, Department of Managerial Psychology and Sociology University of Economics, Prague, Czech Republic
Zdeněk Vondra
; Faculty of Informatics and Statistics, Centre of Professional Education Faculty of Business Administration, Department of Managerial Psychology and Sociology University of Economics, Prague, Czech Republic
Abstract
Rad sadrži nacrt Metodologije za multimedijsku prezentaciju kulturne baštine za mala i srednja poduzeća. Cilj metodologije je omogućiti vlasnicima i menadžerima predstavljanje kulturne baštine ili kompetentno naručivanje prezentacijskih usluga. Metodologija je razvijena za mala i srednja poduzeća koja se fokusiraju na očuvanje, animaciju i prijedlog kulturne baštine i od njih dobivenih proizvoda i usluga. U ovom radu se uzima u obzir da moraju imati učinkovitu prezentaciju u skladu s njihovim poslovnim planom i razvojem svoje kulturne baštine. Metodologija će pomoći menadžerima i vlasnicima, bez medijskih kvalifikacija za samostalnu pripremu jednostavnog multimedijskog sadržaja ili za narudžbu od kvalificiranih dobavljača. Multimedijalni prikaz kulturne baštine temelji se na sinergiji istovremenih učinaka vizualnog i narativnog sadržaja. Ljudi općenito bolje uočavaju slikovno nego verbalno. Stvari koje ljudi vide lakše se uočavaju i pamte od informacija koje su ljudi čuli ili pročitali. Vizualna komunikacija značajno podržava mogućnost da se uvjeri i obuhvati ciljnu skupinu. Razvojem tehnologije i novim mogućnostima prosječna potražnja za vizualnim sadržajem za ciljane skupine je porasla. Ciljane skupine žele više informacija u kraćem vremenu. Pri tome je uloga multimedije značajnija, posebno u slučaju grafike, fotografije, videa ili animacije.
Keywords
kulturno naslijeđe; kamera; tipografija; multimedij; vizualna pismenost; interaktivni sadržaj; korporativni identitet, ciljane skupine
Hrčak ID:
173851
URI
Publication date:
30.12.2016.
Visits: 2.124 *