Informatologia, Vol. 49 No. 3-4, 2016.
Stručni rad
METODOLOGIJA MULTIMEDIJSKE PREZENTACIJE KULTURNE BAŠTINE
Stanislav Horný
; Fakultet za informatiku i statistiku; Ekonomski fakultet, Sveučilište za ekonomiju; Prag, Češka
Eva Jarošová
; Fakultet za informatiku i statistiku; Ekonomski fakultet, Sveučilište za ekonomiju; Prag, Češka
Alois Surynek
; Fakultet za informatiku i statistiku; Ekonomski fakultet, Sveučilište za ekonomiju; Prag, Češka
Zdeněk Vondra
; Fakultet za informatiku i statistiku; Ekonomski fakultet, Sveučilište za ekonomiju; Prag, Češka
Sažetak
Rad sadrži nacrt Metodologije za multimedijsku prezentaciju kulturne baštine za mala i srednja poduzeća. Cilj metodologije je omogućiti vlasnicima i menadžerima predstavljanje kulturne baštine ili kompetentno naručivanje prezentacijskih usluga. Metodologija je razvijena za mala i srednja poduzeća koja se fokusiraju na očuvanje, animaciju i prijedlog kulturne baštine i od njih dobivenih proizvoda i usluga. U ovom radu se uzima u obzir da moraju imati učinkovitu prezentaciju u skladu s njihovim poslovnim planom i razvojem svoje kulturne baštine. Metodologija će pomoći menadžerima i vlasnicima, bez medijskih kvalifikacija za samostalnu pripremu jednostavnog multimedijskog sadržaja ili za narudžbu od kvalificiranih dobavljača. Multimedijalni prikaz kulturne baštine temelji se na sinergiji istovremenih učinaka vizualnog i narativnog sadržaja. Ljudi općenito bolje uočavaju slikovno nego verbalno. Stvari koje ljudi vide lakše se uočavaju i pamte od informacija koje su ljudi čuli ili pročitali. Vizualna komunikacija značajno podržava mogućnost da se uvjeri i obuhvati ciljnu skupinu. Razvojem tehnologije i novim mogućnostima prosječna potražnja za vizualnim sadržajem za ciljane skupine je porasla. Ciljane skupine žele više informacija u kraćem vremenu. Pri tome je uloga multimedije značajnija, posebno u slučaju grafike, fotografije, videa ili animacije.
Ključne riječi
kulturno naslijeđe; kamera; tipografija; multimedij; vizualna pismenost; interaktivni sadržaj; korporativni identitet, ciljane skupine
Hrčak ID:
173851
URI
Datum izdavanja:
30.12.2016.
Posjeta: 2.124 *