Skip to the main content

Original scientific paper

Istraživanje zadovoljstva korisnika u knjižnici Filozofskog fakulteta u Osijeku − uspijevamo li ih zadovoljiti?

Kornelija Petr Balog ; Filozofski fakultet Sveučilišta J. J. Strossmayera u Osijeku, Odsjek za informacijske znanosti
Gordana Gašo ; Filozofski fakultet Sveučilišta J. J. Strossmayera u Osijeku


Full text: croatian PDF 1.121 Kb

downloads: 936

cite


Abstract

Knjižnica Filozofskog fakulteta u Osijeku svojim je poslovanjem i strateškim dokumentima jasno naglasila svoju orijentaciju na unapređivanje kvalitete svoga poslovanja. S tim u vezi obvezala se i na kontinuirano istraživanje zadovoljstva svojih korisnika koje se provodi svake tri godine. U ovom se radu prikazuju usporedni rezultati istraživanja zadovoljstva korisnika Knjižnicom Filozofskog fakulteta u Osijeku provedenih u ak. god. 2009./2010. i 2012./2013. Rezultati pokazuju kako Knjižnica uspijeva održati razinu zadovoljstva svojih korisnika.

Keywords

Filozofski fakultet Osijek; istraživanje zadovoljstva; kvaliteta poslovanja; visokoškolske knjižnice

Hrčak ID:

175568

URI

https://hrcak.srce.hr/175568

Publication date:

1.7.2016.

Article data in other languages: english

Visits: 2.126 *