Izvorni znanstveni članak
Istraživanje zadovoljstva korisnika u knjižnici Filozofskog fakulteta u Osijeku − uspijevamo li ih zadovoljiti?
Kornelija Petr Balog
; Filozofski fakultet Sveučilišta J. J. Strossmayera u Osijeku, Odsjek za informacijske znanosti
Gordana Gašo
; Filozofski fakultet Sveučilišta J. J. Strossmayera u Osijeku
Sažetak
Knjižnica Filozofskog fakulteta u Osijeku svojim je poslovanjem i strateškim dokumentima jasno naglasila svoju orijentaciju na unapređivanje kvalitete svoga poslovanja. S tim u vezi obvezala se i na kontinuirano istraživanje zadovoljstva svojih korisnika koje se provodi svake tri godine. U ovom se radu prikazuju usporedni rezultati istraživanja zadovoljstva korisnika Knjižnicom Filozofskog fakulteta u Osijeku provedenih u ak. god. 2009./2010. i 2012./2013. Rezultati pokazuju kako Knjižnica uspijeva održati razinu zadovoljstva svojih korisnika.
Ključne riječi
Filozofski fakultet Osijek; istraživanje zadovoljstva; kvaliteta poslovanja; visokoškolske knjižnice
Hrčak ID:
175568
URI
Datum izdavanja:
1.7.2016.
Posjeta: 2.099 *