Skip to the main content

Review article

https://doi.org/10.3935/ljsr.v23i3.108

PREKID SREDNJOŠKOLSKOG OBRAZOVANJA MLADIH S TEŠKOĆAMA U RAZVOJU

Sanda Popović orcid id orcid.org/0000-0002-7345-8683 ; Srednja strukovna škola COO »Slava Raškaj«, Zagreb, Hrvatska
Marko Buljevac orcid id orcid.org/0000-0001-7128-7860 ; Department of Social Work Faculty of Law University of Zagreb, Zagreb, Croatia


Full text: croatian pdf 421 Kb

page 463-488

downloads: 1.918

cite


Abstract

Prekid srednjoškolskog obrazovanja mladih s teškoćama u razvoju predstavlja nedovoljno prepoznati socijalni rizik u suvremenom društvu, koji često ostaje neprimjetan zbog proklamirane obrazovne inkluzije.
Ovim radom želi se opisati, povezati i problematizirati prekid srednjoškolskog obrazovanja mladih s teškoćama u razvoju u suvremenom obrazovnom sustavu. Na početku rada opisuje se položaj djece i mladih s teškoćama u razvoju u odgojno- obrazovnom sustavu Republike Hrvatske, koji se povezuje s međunarodnim i hrvatskim pravnim izvore koji su u funkciji zaštite i promocije prava na inkluzivno obrazovanje. Potom se iznose činjenice i uzroci ispadanja mladih s teškoćama u razvoju iz sustava srednjoškolskog obrazovanja, koji se povezuju sa socijalnim rizicima koji se vežu uz ovu problematiku. Mogućnosti prevencije prekida srednjoškolskog obrazovanja mladih s teškoćama u razvoju objašnjene se kroz razinu rada s pojedincem, obitelji te sustavom formalne podrške, s naglaskom na nužnost interdisciplinarnog pristupa ovo problemu u suvremenom društvu.

Keywords

prekid srednjoškolskog obrazovanja, mladi s teškoćama u razvoju, sustav odgoja i obrazovanja djece i mladih s teškoćama u razvoju; prevencija prekida srednjoškolskog obrazovanja

Hrčak ID:

177452

URI

https://hrcak.srce.hr/177452

Publication date:

15.3.2017.

Article data in other languages: english

Visits: 3.321 *