Skip to the main content

Preliminary communication

https://doi.org/10.15516/cje.v19i1.2194

Validacija Inventara zanesenosti u studiranju (WOLF-S)

Arnold Bakker ; Department of Work & Organizational Psychology Erasmus University Rotterdam and Department of Industrial Psychology and People Management University of Johannesburg
Tajana Ljubin Golub ; Faculty of Teacher Education University of Zagreb and Catholic University of Zagreb
Majda Rijavec ; Faculty of Teacher Education University of Zagreb


Full text: english pdf 352 Kb

page 147-173

downloads: 1.202

cite

Full text: croatian pdf 352 Kb

page 147-173

downloads: 354

cite


Abstract

Zanesenost je izrazito ugodno stanje koje ljudi osjećaju kada su posve zaokupljeni aktivnošću koju rade. Ovo istraživanje ispituje psihometrijsku adekvatnost WOLF inventara (razvijenog za mjerenje zanesenosti u radnom okruženju), prilagođenog za mjerenje iskustva zanesenosti u obrazovnom kontekstu, tj. zanesenosti vezane uz studiranje (WOLF-S). Uzorak su činila 394 sveučilišna studenta koji su ispunili više mjera tipa papir-olovka namijenjenih mjerenju zanesenosti i povezanih konstrukata. WOLF-S je pokazao pretpostavljenu trofaktorsku strukturu, dobru pouzdanost tipa unutarnje konzistencije, kongruentnu i konstruktnu valjanost. Uz to, rezultati su pokazali da studenti doživljavaju zanesenost tijekom vrlo različitih aktivnosti, no akademske aktivnosti kao što su učenje i čitanje bile su poticajnije za doživljavanje zanesenosti od drugih aktivnosti.

Keywords

akademski; učenje; optimalno iskustvo; samoiskaz

Hrčak ID:

179505

URI

https://hrcak.srce.hr/179505

Publication date:

29.3.2017.

Article data in other languages: english

Visits: 2.215 *