Preliminary communication
https://doi.org/10.15516/cje.v19i1.2194
Validacija Inventara zanesenosti u studiranju (WOLF-S)
Arnold Bakker
; Department of Work & Organizational Psychology Erasmus University Rotterdam and Department of Industrial Psychology and People Management University of Johannesburg
Tajana Ljubin Golub
; Faculty of Teacher Education University of Zagreb and Catholic University of Zagreb
Majda Rijavec
; Faculty of Teacher Education University of Zagreb
Abstract
Zanesenost je izrazito ugodno stanje koje ljudi osjećaju kada su posve zaokupljeni aktivnošću koju rade. Ovo istraživanje ispituje psihometrijsku adekvatnost WOLF inventara (razvijenog za mjerenje zanesenosti u radnom okruženju), prilagođenog za mjerenje iskustva zanesenosti u obrazovnom kontekstu, tj. zanesenosti vezane uz studiranje (WOLF-S). Uzorak su činila 394 sveučilišna studenta koji su ispunili više mjera tipa papir-olovka namijenjenih mjerenju zanesenosti i povezanih konstrukata. WOLF-S je pokazao pretpostavljenu trofaktorsku strukturu, dobru pouzdanost tipa unutarnje konzistencije, kongruentnu i konstruktnu valjanost. Uz to, rezultati su pokazali da studenti doživljavaju zanesenost tijekom vrlo različitih aktivnosti, no akademske aktivnosti kao što su učenje i čitanje bile su poticajnije za doživljavanje zanesenosti od drugih aktivnosti.
Keywords
akademski; učenje; optimalno iskustvo; samoiskaz
Hrčak ID:
179505
URI
Publication date:
29.3.2017.
Visits: 2.785 *