Skip to the main content

Preliminary communication

https://doi.org/10.20867/thm.10.3-4.6

INFORMATIZACIJA HOTELSKE PRODAJE

Vlado Galičić ; Faculty of tourism and hospitality management, University of Rijeka, Opatija, Croatia
Slobodan Ivanović ; Faculty of tourism and hospitality management, University of Rijeka, Opatija, Croatia
Davor Mijolović ; Faculty of tourism and hospitality management, University of Rijeka, Opatija, Croatia


Full text: croatian pdf 3.229 Kb

page 79-92

downloads: 1.874

cite


Abstract

Hotelska prodaja je jedna od najznačajnijih poslovnih funkcija, jer su pravovremene informacije o stanju prodaje smještajnih kapaciteta osnova za donošenje ključnih odluka za buduće cjelokupno poslovanje hotela. Osim toga, prodaja smještajnih kapaciteta u hotelu veoma je dinamična djelatnost kojoj je svrha osiguravanje što kvalitetnije usluge i proširenje asortimana ponude u hotelu. Jedan od osnovnih ciljeva informatizacije hotelske prodaje je povećanje iskorištenosti smještajnih kapaciteta. To je razlog što se pred informacijski podsustav prodaje smještajnih kapaciteta postavlja zadaća osiguravanja što više relevantnih informacija koje će menadžmentu hotela posluţiti kao kvalitetna osnova za donošenje određene poslovne odluke usmjerene ka što većem zadovoljenju želja gostiju, pružanju što kvalitetnije usluge i ostvarenju što većeg profita u poslovanju.

Keywords

hotel; prodaja; organizacija; informacijska tehnologija

Hrčak ID:

181424

URI

https://hrcak.srce.hr/181424

Publication date:

30.12.2004.

Article data in other languages: english german

Visits: 2.862 *