Skip to the main content

Preliminary communication

https://doi.org/10.20867/thm.9.2.14

TRŽIŠNA UVJETOVANOST MENADŽMENTA OKOLIŠA U TURIZMU

Dora Smolčić Jurdana ; Faculty of tourism and hospitality management, University of Rijeka, Opatija, Croatia


Full text: croatian pdf 2.231 Kb

page 153-162

downloads: 423

cite


Abstract

U radu se u kontekstu uvjeta na globalnom svjetskom turističkom tržištu obraduje i definira značaj i uloga menadžmenta okoliša u turizmu. Upravo u turizmu menadžment okoliša ima najistaknutiju ulogu u odnosu na ostale gospodarske djelatnosti, te upravo je u turizmu najizraženija međusobna uvjetovanost između dobrog menadžmenta okoliša i uspjeha na tržištu.
U radu se u obrazlaže i problematika eko-marki, njihov značaj, ali i problemi utvrđivanja njihove pouzdanosti i vjerodostojnosti.

Keywords

menadžment okoliša; turističko tržište; eko-marke; turistička potražnja

Hrčak ID:

181479

URI

https://hrcak.srce.hr/181479

Publication date:

30.12.2003.

Article data in other languages: english

Visits: 1.508 *