Skip to the main content

Original scientific paper

https://doi.org/10.20867/thm.8.1-2.2

TRŽIŠNO POZICIONIRANJE HOTELSKIH USLUGA

Branka Berc Radišić ; Faculty of tourism and hospitality management, University of Rijeka, Opatija, Croatia


Full text: croatian pdf 1.427 Kb

page 13-18

downloads: 1.124

cite


Abstract

Hotelske su usluge dio turističke ponude. Od kvalitete ovisi njihova konkurentnost i tržišna privlačnost. Dobro poznavanje zahtjeva turističke potražnje temeljna je pretpostavka oblikovanja konkurentnih hotelskih usluga. Usluge hrvatskog hotelijerstva imaju dobru poziciju na tržištima više europskih zemalja. Tu poziciju moguće je poboljšati proširenjem smještajnih kapaciteta i većim aktiviranjem marketinga.

Keywords

turistička ponuda; turistička potražnja; hotelske usluge; hotelski objekti; tržišna pozicija; hotelski marketing

Hrčak ID:

181666

URI

https://hrcak.srce.hr/181666

Publication date:

30.12.2002.

Article data in other languages: german

Visits: 1.909 *