Skip to the main content

Preliminary communication

https://doi.org/10.20867/thm.7.1-2.3

VIŠEJEZIČNOST U TURIZMU

Nevenka Blažević ; Faculty of tourism and hospitality management, University of Rijeka, Opatija, Croatia


Full text: german pdf 2.039 Kb

page 37-45

downloads: 904

cite


Abstract

Komunikacija predstavlja jednu od najvažnijih komponenti kvalitetne usluge u turizmu. Najvažnija pretpostavka za komunikaciju u turizmu je poznavanje stranih jezika, a bolja jezična kompetencija znači kvalitetniju uslugu.
Ovo istraživanje definira jezične potrebe u hrvatskom turizmu. Struktura stranih gostiju s obzirom na jezičnu pripadnost i rezultati provedene ankete pokazuju da bi turistički djelatnici trebali poznavati više stranih jezika. Najvažniji strani jezik za komunikaciju u turizmu je njemački, a slijede talijanski i engleski.

Keywords

komunikacija u turizmu; višejezičnost; strani jezici; jezične potrebe; turistički djelatnici

Hrčak ID:

181674

URI

https://hrcak.srce.hr/181674

Publication date:

30.12.2001.

Article data in other languages: english german

Visits: 2.145 *