Review article
Online rješavanje potrošačkih sporova
Emilia Mišćenić
orcid.org/0000-0002-2695-9186
; Faculty of Law University of Rijeka, Rijeka, Croatia
Vlatka Butorac Malnar
; Faculty of Law University of Rijeka, Rijeka, Croatia
Abstract
Pravo zaštite potrošača u europskom pravu kontinuirano se razvija, što je razvidno i u novom paketu reformi koji, uz alternativno rješavanje potrošačkih sporova, obuhvaća i mrežno (online) rješavanje potrošačkih sporova. Cilj je ovog rada analizirati prednosti i nedostatke reformskog paketa uzimajući u obzir njegove ciljeve kao i proučiti uspješnost postizanja tih ciljeva na domaćoj razini. U tu svrhu, uz europske propise, autorice kritički obrađuju ključna hrvatska rješenja uspoređujući ih s rješenjima drugih država članica EU-a. Autorice zaključuju kako reforma na domaćoj razini nije u potpunosti uspješna, što bi u provedbi moglo dovesti
do brojnih nejasnoća i pravne nesigurnosti.
Keywords
alternativno rješavanje potrošačkih sporova; zaštita potrošača; Zakon o zaštiti potrošača; Zakon o alternativnom rješavanju potrošačkih sporova; Direktiva 2013/11/EU; Uredba 524/2013
Hrčak ID:
183852
URI
Publication date:
30.6.2017.
Visits: 2.317 *