Skip to the main content

Conference paper

https://doi.org/10.15255/KUI.2016.037

Kemija u nastavi:
Percepcije učenika o uporabi mrežno potpomognutih materijala za poučavanje osnovnih kemijskih pojmova

Ines Nuić orcid id orcid.org/0000-0001-7508-7639 ; University of Sarajevo, Faculty of Science, Bosnia and Herzegovina
Saša A. Glažar ; University of Ljubljana, Faculty of Education, Slovenia


Full text: croatian pdf 594 Kb

page 411-416

downloads: 340

cite


Abstract

U ovom radu prikazani su rezultati pilot-istraživanja o percepcijama učenika u dobi od 13 do 14 godina o uporabi mrežno potpomognutih materijala za učenje kemije dizajniranih tako da sadrže makroskopsku i submikroskopsku (čestičnu) razinu poučavanja koncepata. Uz simboličku, koja se u ovom obrazovnom razdoblju još ne poučava, to su tri razine na kojima bi se u nastavi kemije trebali poučavati kemijski koncepti. Podatci su prikupljeni uporabom dvaju upitnika temeljenih na ljestvici Likertova tipa, provedenih nakon poučavanja primjenom mrežno potpomognutih materijala za učenje. Rezultati su pokazali općenit pozitivan dojam učenika o primjeni tih materijala za učenje kemije, što sugerira daljnja istraživanja njihove primjene, razvoja i unaprjeđivanja pri poučavanju drugih kemijskih i općenito prirodoslovnih koncepata.


Ovo djelo je dano na korištenje pod licencom Creative Commons Imenovanje 4.0 međunarodna.

Keywords

osnovnoškolska nastava kemije; učeničke percepcije; e-jedinice; submikroskopska razina

Hrčak ID:

185078

URI

https://hrcak.srce.hr/185078

Publication date:

31.7.2017.

Article data in other languages: english

Visits: 923 *