Original scientific paper
https://doi.org/10.15516/cje.v19i2.2190
Učinci poučavanja utemeljenog na višeosjetilnosti i tehnikama okoline prilagođene mozgu na tečnost čitanja i razumijevanje prilikom čitanja disleksičnih učenika četvrtih razreda
Mohammad Said Soliman
; Special Education Department, Faculty of Arts and Education, Northern Border University
Feras Mohammed Al-Madani
; Curriculum and Instruction Department, Faculty of Arts and Education, Northern Border University
Full text: croatian pdf 274 Kb
page 363-397
downloads: 501
cite
APA 6th Edition
Said Soliman, M. & Mohammed Al-Madani, F. (2017). Učinci poučavanja utemeljenog na višeosjetilnosti i tehnikama okoline prilagođene mozgu na tečnost čitanja i razumijevanje prilikom čitanja disleksičnih učenika četvrtih razreda. Croatian Journal of Education, 19 (2), 363-397. https://doi.org/10.15516/cje.v19i2.2190
MLA 8th Edition
Said Soliman, Mohammad and Feras Mohammed Al-Madani. "Učinci poučavanja utemeljenog na višeosjetilnosti i tehnikama okoline prilagođene mozgu na tečnost čitanja i razumijevanje prilikom čitanja disleksičnih učenika četvrtih razreda." Croatian Journal of Education, vol. 19, no. 2, 2017, pp. 363-397. https://doi.org/10.15516/cje.v19i2.2190. Accessed 19 Oct. 2024.
Chicago 17th Edition
Said Soliman, Mohammad and Feras Mohammed Al-Madani. "Učinci poučavanja utemeljenog na višeosjetilnosti i tehnikama okoline prilagođene mozgu na tečnost čitanja i razumijevanje prilikom čitanja disleksičnih učenika četvrtih razreda." Croatian Journal of Education 19, no. 2 (2017): 363-397. https://doi.org/10.15516/cje.v19i2.2190
Harvard
Said Soliman, M., and Mohammed Al-Madani, F. (2017). 'Učinci poučavanja utemeljenog na višeosjetilnosti i tehnikama okoline prilagođene mozgu na tečnost čitanja i razumijevanje prilikom čitanja disleksičnih učenika četvrtih razreda', Croatian Journal of Education, 19(2), pp. 363-397. https://doi.org/10.15516/cje.v19i2.2190
Vancouver
Said Soliman M, Mohammed Al-Madani F. Učinci poučavanja utemeljenog na višeosjetilnosti i tehnikama okoline prilagođene mozgu na tečnost čitanja i razumijevanje prilikom čitanja disleksičnih učenika četvrtih razreda. Croatian Journal of Education [Internet]. 2017 [cited 2024 October 19];19(2):363-397. https://doi.org/10.15516/cje.v19i2.2190
IEEE
M. Said Soliman and F. Mohammed Al-Madani, "Učinci poučavanja utemeljenog na višeosjetilnosti i tehnikama okoline prilagođene mozgu na tečnost čitanja i razumijevanje prilikom čitanja disleksičnih učenika četvrtih razreda", Croatian Journal of Education, vol.19, no. 2, pp. 363-397, 2017. [Online]. https://doi.org/10.15516/cje.v19i2.2190
Full text: english pdf 274 Kb
page 363-397
downloads: 1.164
cite
APA 6th Edition
Said Soliman, M. & Mohammed Al-Madani, F. (2017). Učinci poučavanja utemeljenog na višeosjetilnosti i tehnikama okoline prilagođene mozgu na tečnost čitanja i razumijevanje prilikom čitanja disleksičnih učenika četvrtih razreda. Croatian Journal of Education, 19 (2), 363-397. https://doi.org/10.15516/cje.v19i2.2190
MLA 8th Edition
Said Soliman, Mohammad and Feras Mohammed Al-Madani. "Učinci poučavanja utemeljenog na višeosjetilnosti i tehnikama okoline prilagođene mozgu na tečnost čitanja i razumijevanje prilikom čitanja disleksičnih učenika četvrtih razreda." Croatian Journal of Education, vol. 19, no. 2, 2017, pp. 363-397. https://doi.org/10.15516/cje.v19i2.2190. Accessed 19 Oct. 2024.
Chicago 17th Edition
Said Soliman, Mohammad and Feras Mohammed Al-Madani. "Učinci poučavanja utemeljenog na višeosjetilnosti i tehnikama okoline prilagođene mozgu na tečnost čitanja i razumijevanje prilikom čitanja disleksičnih učenika četvrtih razreda." Croatian Journal of Education 19, no. 2 (2017): 363-397. https://doi.org/10.15516/cje.v19i2.2190
Harvard
Said Soliman, M., and Mohammed Al-Madani, F. (2017). 'Učinci poučavanja utemeljenog na višeosjetilnosti i tehnikama okoline prilagođene mozgu na tečnost čitanja i razumijevanje prilikom čitanja disleksičnih učenika četvrtih razreda', Croatian Journal of Education, 19(2), pp. 363-397. https://doi.org/10.15516/cje.v19i2.2190
Vancouver
Said Soliman M, Mohammed Al-Madani F. Učinci poučavanja utemeljenog na višeosjetilnosti i tehnikama okoline prilagođene mozgu na tečnost čitanja i razumijevanje prilikom čitanja disleksičnih učenika četvrtih razreda. Croatian Journal of Education [Internet]. 2017 [cited 2024 October 19];19(2):363-397. https://doi.org/10.15516/cje.v19i2.2190
IEEE
M. Said Soliman and F. Mohammed Al-Madani, "Učinci poučavanja utemeljenog na višeosjetilnosti i tehnikama okoline prilagođene mozgu na tečnost čitanja i razumijevanje prilikom čitanja disleksičnih učenika četvrtih razreda", Croatian Journal of Education, vol.19, no. 2, pp. 363-397, 2017. [Online]. https://doi.org/10.15516/cje.v19i2.2190
Abstract
Glavni je cilj rada istražiti utjecaj poučavanja utemeljenog na višeosjetilnosti i tehnikama okoline prilagođene radu mozga na tečnost čitanja i razumijevanje prilikom čitanja disleksičnih arapskih učenika četvrtih razreda osnovne škole. U istraživanju je sudjelovalo 38 učenika s disleksijom, podijeljenih u dvije skupine: jednu s 18 učenika u kojoj je provedena intervencija (eksperimentalna skupina) i jednu s 18 učenika u kojoj nije provedena intervencija (kontrolna skupina). Tečnost čitanja i razumijevanje prilikom čitanju u pred- i posttestiranjima mjereni su testom tečnosti čitanja i testom razumijevanja prilikom čitanja. Poučavanje je održano u eksperimentalnoj skupini – među učenicima s disleksijom – tijekom 70 sesija. Rezultati su pokazali statistički značajne razlike u posttestiranjima tečnosti čitanja i razumijevanja prilikom čitanja između kontrolne i eksperimentalne skupine, u korist eksperimentalne skupine, kao i statistički značajne razlike u rezultatima koje su učenici eksperimentalne skupine ostvarili na pred- i posttestiranjima, u korist posttestiranja tečnosti čitanja i razumijevanja prilikom čitanja. Rasprava nudi smjernice za buduća istraživanja intervencija na polju čitanja među učenicima s disleksijom.
Keywords
učenje prilagođeno mozgu; disleksija; višeosjetilni pristup; razumijevanje prilikom čitanja; tečnost čitanja
Hrčak ID:
185484
URI
https://hrcak.srce.hr/185484
Publication date:
30.6.2017.
Article data in other languages:
english
Visits: 3.625
*