Skip to the main content

Preliminary communication

Razlike u prevalenciji poremećaja u ponašanju s obzirom na dob i spol učenika nekoliko zadarskih osnovnih škola

Smiljana Zrilić ; Department of Teachers and Preschool Teachers Education, University of Zadar, Zadar, Croatia
Tina Šimurina


Full text: croatian pdf 463 Kb

page 27-41

downloads: 1.269

cite

Full text: english pdf 463 Kb

page 42-42

downloads: 3.105

cite


Abstract

Tema ovog rada su poremećaji u ponašanju djece niže školske dobi. Cilj istraživanja je utvrditi razlike u prevalenciji poremećaja u ponašanju s obzirom na dob i spol. Problemi istraživanja uključuju ispitivanje: učestalosti poremećaja u ponašanju kod učenika 2. i 4. razreda osnovne škole, razlike u broju učenika s poremećajima u ponašanju s obzirom na spol, percepcije učitelja o kvaliteti suradnje s roditeljima djece s poremećajima u ponašanju i sa stručnim suradnicima u školi te angažiranost takve djece u izvannastavnim i izvanškolskim aktivnostima. Prije provedenog istraživanja postavljenje su sljedeće hipoteze: 1) aktivni oblici poremećaja u ponašanju u većem su broju zabilježeni kod dječaka, a kod djevojčica pasivni; 2) učiteljice najčešće nisu zadovoljne sa suradnjom s roditeljima djece s poremećajima u ponašanju i sa stručnim suradnicima u školi; 3) djeca s poremećajima u ponašanju u najvećem broju slučajeva ne sudjeluju u izvannastavnim i izvanškolskim aktivnostima.

Keywords

poremećaji u ponašanju djece i mladih; rizični čimbenici; zaštitni čimbenici; eksternalizirani poremećaji u ponašanju; internalizirani poremećaji u ponašanju; prevencija

Hrčak ID:

186826

URI

https://hrcak.srce.hr/186826

Publication date:

31.3.2017.

Article data in other languages: english

Visits: 6.159 *