Skip to the main content

Review article

Intervencijski programi u STEM području: Analiza vrsta, teorijske utemeljenosti, ciljnih skupina,ishoda i načina vrednovanja intervencijskih programa u školskom i izvanškolskom okruženju

Josip Burušić orcid id orcid.org/0000-0002-0933-2189 ; Institut društvenih znanosti Ivo Pilar, Zagreb
Mirta Blažev orcid id orcid.org/0000-0003-3712-5109
Ivan Dević orcid id orcid.org/0000-0003-0163-3371 ; Institut društvenih znanosti Ivo Pilar, Zagreb


Full text: croatian pdf 478 Kb

page 481-502

downloads: 980

cite


Abstract

Akronim STEM označava znanstveno područje koje u hrvatskoj znanstvenoj istraživačkoj tradiciji obuhvaća prirodoslovlje, tehnologiju, inženjerstvo i matematiku. Ovim preglednim radom sistematizirane su dostupne spoznaje o STEM intervencijskim programima u školskom kontekstu: strukturiranim programima kojima je cilj promjena percepcije, stavova i povećanje utjecaja na učenika, kada je riječ o STEM školskim predmetima, kao i o STEM zanimanjima. Razmotrene su i dostupne spoznaje o načinima vrednovanja učinaka STEM intervencijskih programa.

Keywords

STEM, intervencijski programi; vrednovanje programa; učinkovitost intervencija u obrazovanju

Hrčak ID:

188296

URI

https://hrcak.srce.hr/188296

Publication date:

15.11.2017.

Visits: 2.242 *