Izvorni znanstveni članak
https://doi.org/10.31299/hrri.53.2.9
Dinamički potencijal povratnih informacija u samoreguliranom učenju i motivaciji djece s teškoćama u učenju matematike
Linda Salihu
orcid.org/0000-0003-1673-5602
; Department of Pedagogy, University of Prishtina
Mikko Aro
; Department of Education, Special Education, University of Jyväskylä, Finland
Pekka Räsänen
; Niilo Mäki Institute, Finland
Sažetak
Ovim istraživanjem želio se ispitati učinak vrste povratnih informacija (feedback-a) na učenje i motivaciju djece s teškoćama u učenju matematike. Procijenjena je izvedba 76-ero djece - polaznika petih razreda na zadacima računanja, kao i njihova motivacija za rješavanje matematičkih zadataka, s obzirom na vrstu povratne informacije: trenutnu korektivnu povratnu informaciju te odgođenu konvencionalnu povratnu informaciju. Rezultati istraživanja pokazali su da su djeca imala značajno bolji rezultat kada im je bila pružena trenutna korektivna povratna informacija, nego kada im je pružena odgođena konvencionalna povratna informacija. Rezultati također ukazuju da pružanje trenutne povratne informacije povećava motivaciju učenika za rješavanje zadataka. S druge strane, pružanje odgođene povratne informacije imalo je negativan utjecaj na motivaciju, kao i na izvedbu u rješavanju matematičkih zadataka. Rezultati također pokazuju da su prisutnost matematičkih teškoća i prethodna razina razvoja matematičkih vještina bili značajni prediktori kasnije uspješnosti u rješavanju vremenski ograničenih zadataka, što, međutim, nije bio slučaj s promjenama u motiviranosti učenika.
Ključne riječi
trenutna korektivna povratna informacija; odgođena konvencionalna povratna informacija; teškoće u učenju matematike; motivacija za učenje matematike
Hrčak ID:
191752
URI
Datum izdavanja:
30.12.2017.
Posjeta: 3.119 *