Skip to the main content

Review article

https://doi.org/10.21464/mo45.124.95108

Procjene učitelja i učenika o izvanučioničkoj nastavi u prirodi u osnovnim školama Grada Zagreba

Sever Ivana orcid id orcid.org/0000-0001-6016-5067 ; Grassland Research Centre, Agricultural Faculty, University of Zagreb, Croatia
Marina Vranić orcid id orcid.org/0000-0001-6280-0116 ; Grassland Research Centre, Agricultural Faculty, University of Zagreb, Croatia
Krešimir Bošnjak ; Grassland Research Centre, Agricultural Faculty, University of Zagreb, Croatia
Ivana Čačić ; Grassland Research Centre, Agricultural Faculty, University of Zagreb, Croatia
Martina Protulipac ; Grassland Research Centre, Agricultural Faculty, University of Zagreb, Croatia
Mirjana Klepac ; Grassland Research Centre, Agricultural Faculty, University of Zagreb, Croatia


Full text: croatian pdf 346 Kb

page 95-108

downloads: 1.363

cite


Abstract

U radu se prikazuje zastupljenost izvanučioničke nastave u prirodi s naglaskom na osnovne škole grada Zagreba. Ističu se procjene učitelja i učenika o takvom obliku nastave. Istraživanje je provedeno na pokušalištu Sveučilišta u Zagrebu Agronomskog fakulteta Centra za travnjaštvo, anketiranjem učenika i učitelja iz sedam osnovnih škola Grada Zagreba. U prvom dijelu rada prikazuju se rezultati anketa učitelja o preferenciji izvanučioničke nastave u prirodi tijekom jedne školske godine. Osim toga, učitelji procjenjuju koju korist učenici imaju od takve vrste nastave te s kojim se ograničenjima susreću tijekom njene provedbe. U drugom dijelu rada učenici daju svoje mišljenje o izvanučioničkoj nastavi u prirodi. Većina se učenika raduje izvanučioničkoj nastavi, a više od 70 % opredijelilo se za nastavu u prirodi. Učenici nastavu u prirodi doživljavaju kao igru čime se i postiže osnovni cilj izvanučioničke nastave, a to je savladavanje nastavnih cjelina bez opterećenja.

Keywords

Grad Zagreb; izvanučionička nastava u prirodi; osnovna škola; učenici; učitelji

Hrčak ID:

192818

URI

https://hrcak.srce.hr/192818

Publication date:

23.10.2017.

Article data in other languages: english

Visits: 2.941 *