Skoči na glavni sadržaj

Pregledni rad

https://doi.org/10.21464/mo45.124.95108

Procjene učitelja i učenika o izvanučioničkoj nastavi u prirodi u osnovnim školama Grada Zagreba

Sever Ivana orcid id orcid.org/0000-0001-6016-5067 ; Zavod za specijalnu proizvodnju bilja, pokušalište Centar za travnjaštvo, Agronomski fakultet, Sveučilište u Zagrebu, Hrvatska
Marina Vranić orcid id orcid.org/0000-0001-6280-0116 ; Zavod za specijalnu proizvodnju bilja, pokušalište Centar za travnjaštvo, Agronomski fakultet, Sveučilište u Zagrebu, Hrvatska
Krešimir Bošnjak ; Zavod za specijalnu proizvodnju bilja, pokušalište Centar za travnjaštvo, Agronomski fakultet, Sveučilište u Zagrebu, Hrvatska
Ivana Čačić ; Zavod za specijalnu proizvodnju bilja, pokušalište Centar za travnjaštvo, Agronomski fakultet, Sveučilište u Zagrebu, Hrvatska
Martina Protulipac ; Zavod za specijalnu proizvodnju bilja, pokušalište Centar za travnjaštvo, Agronomski fakultet, Sveučilište u Zagrebu, Hrvatska
Mirjana Klepac ; Zavod za specijalnu proizvodnju bilja, pokušalište Centar za travnjaštvo, Agronomski fakultet, Sveučilište u Zagrebu, Hrvatska


Puni tekst: hrvatski pdf 346 Kb

str. 95-108

preuzimanja: 1.565

citiraj


Sažetak

U radu se prikazuje zastupljenost izvanučioničke nastave u prirodi s naglaskom na osnovne škole grada Zagreba. Ističu se procjene učitelja i učenika o takvom obliku nastave. Istraživanje je provedeno na pokušalištu Sveučilišta u Zagrebu Agronomskog fakulteta Centra za travnjaštvo, anketiranjem učenika i učitelja iz sedam osnovnih škola Grada Zagreba. U prvom dijelu rada prikazuju se rezultati anketa učitelja o preferenciji izvanučioničke nastave u prirodi tijekom jedne školske godine. Osim toga, učitelji procjenjuju koju korist učenici imaju od takve vrste nastave te s kojim se ograničenjima susreću tijekom njene provedbe. U drugom dijelu rada učenici daju svoje mišljenje o izvanučioničkoj nastavi u prirodi. Većina se učenika raduje izvanučioničkoj nastavi, a više od 70 % opredijelilo se za nastavu u prirodi. Učenici nastavu u prirodi doživljavaju kao igru čime se i postiže osnovni cilj izvanučioničke nastave, a to je savladavanje nastavnih cjelina bez opterećenja.

Ključne riječi

Grad Zagreb; izvanučionička nastava u prirodi; osnovna škola; učenici; učitelji

Hrčak ID:

192818

URI

https://hrcak.srce.hr/192818

Datum izdavanja:

23.10.2017.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 3.721 *