Skip to the main content

Original scientific paper

Uloga razrednika u procesu planiranja, organiziranja i ostvarivanja odgojno-obrazovnih ciljeva: studija slučaja

Petra Katavić orcid id orcid.org/0000-0003-4374-6323 ; „Grigor Vitez“ Kindergarten, Split, Croatia
Ivana Batarelo Kokić orcid id orcid.org/0000-0002-8830-6252 ; Faculty of Humanities and Social Sciences, University of Split, Split, Croatia


Full text: english pdf 385 Kb

page 510-510

downloads: 3.491

cite

Full text: croatian pdf 385 Kb

page 481-509

downloads: 893

cite


Abstract

U središtu ovog rada je interakcija sudionika u odgojnom procesu, prikazana iz perspektive razrednika u srednjoj školi. Razredništvo je funkcija kroz koju se ostvaruje odgojna zadaća škole. Uloga nastavnika u suvremenom odgojno-obrazovnom sustavu je složena. Bez definiranih kompetencija razrednika, ne mogu se ni regulirati kriteriji dodjele razredništva u osnovnoškolskim i srednjoškolskim ustanovama. Kvaliteta, oblici i sadržaji odgojnoobrazovnog rada razrednika s učenicima ovise isključivo o osobnoj motiviranosti pojedinca. Cilj provedenoga istraživanja bio je istražiti praksu odgojno-obrazovnog rada razrednika u srednjoj strukovnoj školi kroz korištenje metode studije slučaja. Rezultati istraživanja ukazuju na očekivanja razrednika od inicijalnog obrazovanja i stručnog usavršavanja, probleme na koje razrednici nailaze u praksi te neka rješenja za postojeće probleme.

Keywords

izobrazba nastavnika; kvalitativno istraživanje; srednje škole; strukovno obrazovanje

Hrčak ID:

193331

URI

https://hrcak.srce.hr/193331

Publication date:

7.12.2017.

Article data in other languages: english

Visits: 6.469 *