Original scientific paper
Difuzijski modeli u marketingu: kako modelirati efekt egzogenih varijabli?
Sonja Radas
Full text: croatian pdf 90 Kb
page 30-51
downloads: 471
cite
APA 6th Edition
Radas, S. (2005). Difuzijski modeli u marketingu: kako modelirati efekt egzogenih varijabli?. Privredna kretanja i ekonomska politika, 15 (105), 30-51. Retrieved from https://hrcak.srce.hr/18398
MLA 8th Edition
Radas, Sonja. "Difuzijski modeli u marketingu: kako modelirati efekt egzogenih varijabli?." Privredna kretanja i ekonomska politika, vol. 15, no. 105, 2005, pp. 30-51. https://hrcak.srce.hr/18398. Accessed 24 Nov. 2024.
Chicago 17th Edition
Radas, Sonja. "Difuzijski modeli u marketingu: kako modelirati efekt egzogenih varijabli?." Privredna kretanja i ekonomska politika 15, no. 105 (2005): 30-51. https://hrcak.srce.hr/18398
Harvard
Radas, S. (2005). 'Difuzijski modeli u marketingu: kako modelirati efekt egzogenih varijabli?', Privredna kretanja i ekonomska politika, 15(105), pp. 30-51. Available at: https://hrcak.srce.hr/18398 (Accessed 24 November 2024)
Vancouver
Radas S. Difuzijski modeli u marketingu: kako modelirati efekt egzogenih varijabli?. Privredna kretanja i ekonomska politika [Internet]. 2005 [cited 2024 November 24];15(105):30-51. Available from: https://hrcak.srce.hr/18398
IEEE
S. Radas, "Difuzijski modeli u marketingu: kako modelirati efekt egzogenih varijabli?", Privredna kretanja i ekonomska politika, vol.15, no. 105, pp. 30-51, 2005. [Online]. Available: https://hrcak.srce.hr/18398. [Accessed: 24 November 2024]
Full text: english pdf 258 Kb
page 30-51
downloads: 19.552
cite
APA 6th Edition
Radas, S. (2005). Difuzijski modeli u marketingu: kako modelirati efekt egzogenih varijabli?. Privredna kretanja i ekonomska politika, 15 (105), 30-51. Retrieved from https://hrcak.srce.hr/18398
MLA 8th Edition
Radas, Sonja. "Difuzijski modeli u marketingu: kako modelirati efekt egzogenih varijabli?." Privredna kretanja i ekonomska politika, vol. 15, no. 105, 2005, pp. 30-51. https://hrcak.srce.hr/18398. Accessed 24 Nov. 2024.
Chicago 17th Edition
Radas, Sonja. "Difuzijski modeli u marketingu: kako modelirati efekt egzogenih varijabli?." Privredna kretanja i ekonomska politika 15, no. 105 (2005): 30-51. https://hrcak.srce.hr/18398
Harvard
Radas, S. (2005). 'Difuzijski modeli u marketingu: kako modelirati efekt egzogenih varijabli?', Privredna kretanja i ekonomska politika, 15(105), pp. 30-51. Available at: https://hrcak.srce.hr/18398 (Accessed 24 November 2024)
Vancouver
Radas S. Difuzijski modeli u marketingu: kako modelirati efekt egzogenih varijabli?. Privredna kretanja i ekonomska politika [Internet]. 2005 [cited 2024 November 24];15(105):30-51. Available from: https://hrcak.srce.hr/18398
IEEE
S. Radas, "Difuzijski modeli u marketingu: kako modelirati efekt egzogenih varijabli?", Privredna kretanja i ekonomska politika, vol.15, no. 105, pp. 30-51, 2005. [Online]. Available: https://hrcak.srce.hr/18398. [Accessed: 24 November 2024]
Abstract
U marketingu se difuzijski modeli tradicionalno koriste za modeliranje dinamike životnog ciklusa proizvoda, za predviđanje potražnje za novim proizvodom te kao pomoć pri donošenju odluka u vezi s uvođenjem proizvoda na tržište. Od kada su se počeli koristiti u marketingu, difuzijski su modeli postali vrlo kompleksni. Ta je složenost posljedica potrebe da se poveća prognostička sposobnost modela i da se oni što više prilagode potrebama menadžera. Vezano s time, jedan od izazova u difuzijskom modeliranju jest inkorporiranje marketinških varijabli. Ovaj članak nudi okvir unutar kojeg se mogu sistematizirati difuzijski modeli u marketingu, pri čemu se poseban naglasak stavlja na ulogu marketinških varijabli. U članku su uspoređeni različiti modeli, te su izložene njihove prednosti i nedostaci. Ujedno su ponuđene neke smjernice za buduća istraživanja.
Keywords
difuzija inovacija; difuzijski modeli
Hrčak ID:
18398
URI
https://hrcak.srce.hr/18398
Publication date:
10.1.2006.
Article data in other languages:
english
Visits: 21.680
*